NY satsning

Home Forums Medlemsbilder NY satsning

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #77829
    #676365

    20 år och ser ut såhär för tillfället..

    [img=http://i18.tinypic.com/80odylj.jpg][img=http://i8.tinypic.com/85582t5.jpg][img=http://i1.tinypic.com/6pqvr6h.jpg][img=http://i12.tinypic.com/8eztg90.jpg]Kom gärna med kritik. Tänkte börja köra efter programet Doggcrapp men är inte riktigt 100 på det ännu..

    #676366

    Det där gick ju inte så bra :p

    #676367

    Stabilt:up:mer lats så blir det ännu bättre

    #676368
    Quote:
    20 år och ser ut såhär för tillfället..

    Då hade jag fortsatt med den gamla satsningen! Den ser ut att ha gått bra.:p

    #676369

    Tränar du något annat än armar?

    #676370

    ser ju ut att gått bra med den gamla träningen

    #676371
    gosh wrote:
    Tränar du något annat än armar?

    Var det där en pik? :p

    Nee jag tränar hela kroppen lika hårt. faktum är att jag har någon slags skada i mina biceps, antingen slitskada eller inflamation, tänkte kolla upp det snart..

    #676372
    nicke biff wrote:
    Stabilt:up:mer lats så blir det ännu bättre
    Robert Svensson wrote:
    Massivt. Lite bättre posering på latsspreaden så.

    Jag jobbar på latsen. behöver mer brädd och tjocklek med för den delen..;)

    Posering är ju inte min starka sida direkt men jag ska försöka göra det lite bätter nästa gång jag slänger upp bilder :)..

    #676373
    MickeGBG wrote:
    Då hade jag fortsatt med den gamla satsningen! Den ser ut att ha gått bra.:p
    KARHA wrote:
    ser ju ut att gått bra med den gamla träningen

    Saken är att jag har sett ut såhär ganska länge nu och jag har väldiga problem att öka i muskelmassa .

    Det är därför jag tänkt pröva DC.
    Har läst att det ska vara väldigt bra för just massa. ialla fall för många som prövat det..

    Tänkte börja med det efter Jul.

    #676374

    hur sköter du kosten då

    #676375

    DC är faktiskt mycket bra men väldigt slitsamt på kroppen..men är man ordentlig och väldigt nogrann så går det finfint..

    körde själv på det under drygt 10 mån…funkade bra för mig och min träningskompis båda ökade båda styrka och massa…

    #676376

    :

    Gatsu wrote:
    Saken är att jag har sett ut såhär ganska länge nu och jag har väldiga problem att öka i muskelmassa .

    Det är därför jag tänkt pröva DC.
    Har läst att det ska vara väldigt bra för just massa. ialla fall för många som prövat det..

    Tänkte börja med det efter Jul.

    Se till att få kollat din skada inann du lirar Dantes ideer….;) Du kan nog få en nytändning hur du än förändrar träningen, Heavy Duty(ej DCstyle), halvkroppspass, högrepp. Kör nått nytt en månad, höj kcal med 3-400 & byt sen tillbaka!:up:

    Kan funka.

    #676377
    xatzer wrote:
    hur sköter du kosten då
    MickeGBG wrote:
    :

    Se till att få kollat din skada inann du lirar Dantes ideer….;) Du kan nog få en nytändning hur du än förändrar träningen, Heavy Duty(ej DCstyle), halvkroppspass, högrepp. Kör nått nytt en månad, höj kcal med 3-400 & byt sen tillbaka!:up:

    Kan funka.

    xatzer Jag sköter kosten bra (enligt mig).. brukar se ut såhär.

    Frukost: 2dl gröt, 2 mackor 1 gainer
    Mellanmål: Kesella
    Lunch: en stor portion mat. (alltifrån kykling/ris till spagetti)
    Innan träning: Gainer
    Träning
    Efter träning: Gainer
    Kvällsmat: Stor portion mat igen,
    Kväll: proteindrink samt/eller något litet att äta..

    MickeGBG: Känns som att DC passa mig ganska bra just för att jag får 2 dagar till i veckan där jag kan utöva annat i form av sport. plus att jag tycker om hård/intensiv träning

    Var hos doktorn för 3e gången för bicepsen.. han ville inte ge mig kortison men skrev ut anti inflamatoriska tabletter igen och rekomendera ”rehabträning”.. Antar att jag inte har mycket till val än att leva med detta. tror inte på rehab när det kommer till det här.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.