Ryger and Zone doing shoulders and chest.

Home Forums Medlemsbilder Ryger and Zone doing shoulders and chest.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #1051310

    jäkligt motiverande KÖR HÅRT grabbar! :emo-thumb

    #1051311

    Fett med disco och speciellt starka var ni inte heller. ;)

    #1051312
    sarbaz wrote:
    Fett med disco och speciellt starka var ni inte heller. ;)

    Nah but were big & cool! And I got close to 45million hits on my site & who the hell are you?
    This is bodybuilding not powerlifting!

    ZONE

    #1051313
    zonecapone wrote:
    Nah but were big & cool! And I got close to 45million hits on my site & who the hell are you?
    This is bodybuilding not powerlifting!

    ZONE

    Someone bigger and cooler. :D

    HIHI.

    Kärlek fred & respect, yo.

    #1051314
    sarbaz wrote:
    Someone bigger and cooler. :D

    HIHI.

    Kärlek fred & respect, yo.

    Oki..then its cool!
    :emo-thumb

    Love yall!
    ZONE

    #1051315

    Sa till Ryger när han fotade i cablecrossen: -THIS ONE IS FOR THE HATERS!

    Peace!
    ZONE

    #1051316

    Mer foton! Släng in när ni kör bröst och ben också!

    #1051317

    Nästa pass blir det brunprickig skjorta o utsvängda brallor..då ska ni få se på disco !! :)

    Jacksatan: Vi kör ju bröst :)

    #1051318

    Ja..fan att man är gammal & flinskallig annars skulle jag spara ut en fet rund affro frilla! Sedan kan vi fråga Danne om han inte kan sätta upp en discoboll i cable crossen!!
    :emo-thumb
    ZONE

    #1051319
    Ryger wrote:
    Nästa pass blir det brunprickig skjorta o utsvängda brallor..då ska ni få se på disco !! :)

    Jacksatan: Vi kör ju bröst :)

    Ser det nu, haha. =) Dock har ni för tjocka kläder på er. Linne eller BÖ är vad som gäller om man ska posta träningsbilder!

    #1051320

    Säg tid å dag så kan ja ta med mig min kamera å ta några bra träningsbilder på er så slipper ni sånnt å kan lägga all krut på träning istället för å fota ;)

    #1051321
    The_Stack wrote:
    Säg tid å dag så kan ja ta med mig min kamera å ta några bra träningsbilder på er så slipper ni sånnt å kan lägga all krut på träning istället för å fota ;)

    Hell yeah Stack!
    Vinner jag på Lotto så anställer jag dig så kör vi Zone & friends 24/7 live på min hemsida!

    ZONE

    #1051322

    Fördelen för mig med dåliga/suddiga bilder är att det inte syns så bra hur ful jag är :nerd-tb:

    #1051323
    zonecapone wrote:
    Ja..fan att man är gammal & flinskallig annars skulle jag spara ut en fet rund affro frilla! Sedan kan vi fråga Danne om han inte kan sätta upp en discoboll i cable crossen!!
    :emo-thumb
    ZONE

    HAHA MED AFRO!!FYFAN!!:emo-thumb

    Kan du inte lägga in lite kort från SLAM tiden när du ser ut som dregen fast mindre…

    #1051324
    zonecapone wrote:
    Ja..fan att man är gammal & flinskallig annars skulle jag spara ut en fet rund affro frilla! Sedan kan vi fråga Danne om han inte kan sätta upp en discoboll i cable crossen!!
    :emo-thumb
    ZONE

    Haha discobollen är ju klockren. Lite alcazar och lightshow and we’re on our way to greatness :dance:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.