Skillnad på bilderna ? 16 åring

Home Forums Medlemsbilder Skillnad på bilderna ? 16 åring

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #52732
    #129983

    Tjena är en 16 åring som vill veta vad ni tycker jag ska arbeta mer på och gärna lite övnings tips :) det är lite mindre än 1 månads mellanrum på bilderna och undrar om ni tycker jag har fått lite mer resultat ? då jag är värdelös på att bedömma mig själv och vill gärna veta vad ni ser ur erat perspektiv :) Tycker ni det är någon skillnad ? vad behöver jag träna mer osv. Tack !

    bilderna går i ordning, april bilden först och maj bilden efter.

    #129984

    Ser bra ut. Tycker inte det är ngn skillnad emellan bilderna, men det brukar inte hända så mkt på bara 1 månad.
    Fokusera inte på ngt speciellt i din ålder, träna hela kroppen ( glöm inte benen ) och ät mkt och rätt så ska du se att det börjar hända saker.

    #129985

    Du behöver definitivt inte deffa i alla fall! Träna allt och ät! Ser rätt så balanserat ut tycker jag! Iofs har vi inte någon bild på benen…

    #129986

    Höj kaloriintaget med runt 500-1000kcal/dag så ska du nog få ordning på det där :up:

    #129987

    vet inte om det är ljuset eller om du har deffat eller något men det ser ut och vara synligare musker iaf… kanske kötta mer på latsen.

    #129988

    nae jag har inte deffat , Men har alltid varit lite spinkig och haft synliga muskler. Och blodådror med , när jag väl är på gymmet och tränar har jag blodådror över hela kroppen ser lite sjukt ut ibland haha , Men men tycker bara det är bra för snart är det ju sommar o då ska man se musklerna , Speciellt magen i min ålder :) och magen har jag aldrig tränat nästan , rutorna bara finns där pga de låga fettet ;) jo latsen har det kanske varit dåligt med ,

    #129989

    okej så inget speciellt då ;) blir att träna som vanligt då med lite variation bara. Kan slänga upp en bild på benen kanske så får vi se vad ni tycker om dem. Inte speciellt stora ben hehe ;P det är nog något jag får träna rätt mycket mer :)

    #129990

    här är en bild på benen då ..

    #129991

    Fy fa-an vad du är hård. Vad jag skulle ge för att ha din hårdhet, haha…

    Sätt mer kött på kroppen överlag bara, så kommer det bli galet bra.

    #129992
    viktor karlson wrote:
    fy fa-an vad du är hård. Vad jag skulle ge för att ha din hårdhet, haha…

    Sätt mer kött på kroppen överlag bara, så kommer det bli galet bra.

    +1

    #129993

    hahah ;) tack tack !

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.