Annika Dahlqvist som årets förvillare.

Home Forums Repan Annika Dahlqvist som årets förvillare.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #554857

    [http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6354674.ab]

    #71312
    #554858

    Inte mer än rätt. Släng kärringen i kanalen.

    #554859
    Grandmaster wrote:
    Inte mer än rätt. Släng kärringen i kanalen.

    håller fan med, tur man inte hade henne som morsa eller ens i närheten. Så tycker iaf jag!!!

    #554860
    LyftarBruden wrote:
    håller fan med, tur man inte hade henne som morsa eller ens i närheten. Så tycker iaf jag!!!

    Varför skulle hon vara en dålig mamma? Jag vet att hon har en dotter i alla fall och hon får ju inte ”priset” pga dåligt föräldraskap utan tokiga uttalanden om saker hon saknar belägg för. Överdrifter som dessutom sagts i rollen som läkare där man kan kräva mer. Jag håller med henne inom mycket vad gäller kost men utifrån de kriterier VoF nämner är utmärkelsen korrekt anser jag.

    Jag älskar min egen mamma så jag vill inte heller ha AD som morsa men vore hon det vet jag inte vad som skulle vara så hemskt. Känner du henne personligen?

    #554861
    Eddie Vedder wrote:
    Varför skulle hon vara en dålig mamma? Jag vet att hon har en dotter i alla fall och hon får ju inte ”priset” pga dåligt föräldraskap utan tokiga uttalanden om saker hon saknar belägg för. Överdrifter som dessutom sagts i rollen som läkare där man kan kräva mer. Jag håller med henne inom mycket vad gäller kost men utifrån de kriterier VoF nämner är utmärkelsen korrekt anser jag.

    Jag älskar min egen mamma så jag vill inte heller ha AD som morsa men vore hon det vet jag inte vad som skulle vara så hemskt. Känner du henne personligen?

    Hon vill ju döda sina barn!!

    #554862

    Skulle inte vilja ha en morsa som nobbade kolhydrater för jag e en person som behöver de till max.

    #554863
    LyftarBruden wrote:
    Skulle inte vilja ha en morsa som nobbade kolhydrater för jag e en person som behöver de till max.

    Vad vet du om att hon tvingar sina familjemedlemmar till samma sak? Känner du henne som sagt?

    #554864

    Kan inte annat än hålla med Eddie här, lugna er med påhoppen för guds skull….

    #554865

    Instämmer. Men tycker även att hetsiga läkare som sprider såna grundlösa uttal skall sättas på plats då det kan drabba många andra, så det som är gjort är nödvändigt och bra!

    #554866

    årets förvillare i alla år är mona sahlin utan tvekan. hon kan t.o.m förvilla bort den första delen av en avslutad mening.

    #554867

    Jag tycker titeln är henne välförtjänt! Att säga att mammografi och cellprover är obehövligt osv när man vet att sådana räddar liv är inte ok som läkare!

    #554868
    Betty wrote:
    Jag tycker titeln är henne välförtjänt! Att säga att mammografi och cellprover är obehövligt osv när man vet att sådana räddar liv är inte ok som läkare!

    Hon sade att hon själv inte ansåg sig ha tid att utföra mammografi.

    Nog för att hon kommer med känslosamma (mer eller mindre genomtänkta) utspel då och då, men faktum är att hon har hjälpt otal typ 2-diabetiker med sina kostråd.

    Jag förstår inte varför ni alla skall angripa henne som person, samt lågkolhydratkost som kosthållning, när det explicit inte är det hon har fått utmärkelsen för. Faktum är att många på VoF:s forum tycker att det vore riktigt bra om hon fick årets folkbildare 2010 just för hennes kostarbete.

    Jisses…

    #554869

    Personligen anser jag att titeln är synnerligen välförtjänt:

    [http://www.vof.se/forum/viewtopic.php?f=16&t=10999]

    #554870

    Hon är en dålig människa, rakt igenom. Ondska personifierad.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.