Band of Brothers fans kan se fram emot The Pacific

Home Forums Repan Band of Brothers fans kan se fram emot The Pacific

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71061
    #551147

    Band of Brothers fans kan se fram emot denna serie nästa år, The Pacific. [img=http://forum.p-log.se/images/smiles/tap67.gif][youtube=e99B80crU3E]

    #551148

    Den ska ses! Band of brothers är bland de bättre och välgjorda serie som gjorts. :up:

    #551149

    Vilken underbar nyhet! Band of Brothers är ju lätt top-5 material!

    #551150

    Nu blev jag riktigt glad! BOB är det jag alltid tittar på under en diet. Bästa serien!

    #551151

    Ska bli kul att se vilken bild jänkarna framställer i serien om kriget i Japan, fast med Tom Hanks, Spielberg och Ambrose borde det bli bra.

    #551152

    ett ord. SWEEEET

    #551153

    Faaan vad bra! Jag fick upp ögonen för BOB först för ett par månader sen. Det tog ett par dagar, sen hade jag sett hela serien. Man var helt fast.

    #551154

    Jag var nästan med i den här serien. När jag var i Melbourne sökte jag som statist. Läste på en lapp att de ville ha ”fit, caucasian males”. Två rätt av tre tänkte jag, och gick till en lokal där de tog kort på en i bar överkropp hållandes en nummerskylt, och där man fick fylla lite uppgifter på en lapp. Flera veckor senare ringde de och sa att de ville ha mig som kock eller något, men då var jag borta i en annan delstat.

    #551155

    Riktigt schysst!

    #551156

    Jag har aldrig ens sett Band of Brothers. Får ta och kika lite på det i helgen.

    #551157
    nible wrote:
    Jag har aldrig ens sett Band of Brothers. Får ta och kika lite på det i helgen.

    Tror du får göra det ja :nod

    #551158
    Robert Svensson wrote:
    Du har hela helgen full av ”Band of brothers”-tittande. :pop:

    Med lite eftertanke så kanske det inte blir så jättemycket ändå. Det vankas restaurangätande och grillfester denna helg. Men jag har ju alla vardagar på mig fram tills 20 augusti, så jag ska inte klaga. :D

    #551159

    åh, Band of borthers! var ett tag sen jag såg serien love it! ser verkligen fram emot the pacific! :D

    #551160

    Vilken tur att jag såg den här tråden, hade helt glömt bort BoB även fast det är den bästa serien jag har sett. Jag har otroligt dåligt film-/serieminne. The Pacific lär inte bli en besvikelse.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.