Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #369823
    Xyanile wrote:
    9 st är rätt många endå, eller 8 st hur man nu ser det. :|

    8 små klossar..:emo-thumb
    ha en bra dag..

    #369824

    Min Boxer hane Tyson som blir 6 år i sommar!!

    #369825
    Palle wrote:
    Hennes kille heter Prox…sorry…Har du bara en hund ha ha ha ha :|

    I vårt hushåll e vi såna mesar med bara en hund /capita men mitt mål i livet är att ha ett helt drev me hundar så folk får gå över på andra sidan vägen när vi kommer samt vara en viktig stöttepelare för bajspåse- industrin. :up:

    #369826
    William Dester wrote:
    I vårt hushåll e vi såna mesar med bara en hund /capita men mitt mål i livet är att ha ett helt drev me hundar så folk får gå över på andra sidan vägen när vi kommer samt vara en viktig stöttepelare för bajspåse- industrin.

    We are already there man! Det är mycket slit men de ger tusenfalt tillbaka när de tex dammsugs-strejkar:
    [img=http://i131.photobucket.com/albums/p298/pallebodybuilder/djur001.jpg]

    #369827

    Verkar som om hon redan är en i flocken:emo-thumb

    #369828
    Bäckis wrote:
    Verkar som om hon redan är en i flocken:emo-thumb

    Kommer nog o leda den fyrbenta skaran…
    hon lär sig svenska snabbare än vad vi lär oss ryska. Så nu börjar vi förstå varandra…

    #369829

    Vår taxibil Doris(igen) och hennes jack russel-kompis Vera.;)

    #369830

    våran lilla tjej Julia

    #369831

    Vår lilla gris har nu fyllt hela 17månader. ;)

    En bild fårn i julas!
    100kg kärlek!

    #369832

    …sex veckor…två tikar…ena såld..halv bra bilder…:p

    #369833

    Min Pompe och Katten Klas tar sig en nap;)

    #369834

    har ingen bild på mina dammråttor, men dom är väldigt väldresserade. för inte massa oväsen, äter väldigt sparsamt (även om dom växer oroväckande fort), hoppar inte när vi får besök utan håller sig på sina platser i hörnen och under soffan.

    jäkligt dåliga på att vakta, men man kan ju inte få allt :pop:

    #369835
    Reyky wrote:
    har ingen bild på mina dammråttor, men dom är väldigt väldresserade. för inte massa oväsen, äter väldigt sparsamt (även om dom växer oroväckande fort), hoppar inte när vi får besök utan håller sig på sina platser i hörnen och under soffan.

    jäkligt dåliga på att vakta, men man kan ju inte få allt :pop:

    collt va har du för en ras..min heter björn bor under min säng han e söt o vaktar allt han brukar sno mina saker,han snor mina body tidninar o tjyv läser dom…va ska man göra emot det känns så brutalt att göra sig av med ahhahaha:emo-thumb

    #369836
    thess wrote:
    collt va har du för en ras..min heter björn bor under min säng han e söt o vaktar allt han brukar sno mina saker,han snor mina body tidninar o tjyv läser dom…va ska man göra emot det känns så brutalt att göra sig av med ahhahaha:emo-thumb

    har lite olika raser faktiskt. gillar mångfald, men de flesta är av rasen vanlig lgh-råtta. i övrigt har jag några importerade trappuppgångs-råttor, några torktumlar-råttor och faktiskt ett sällsynt, men vackert exemplar av rasen innanfördatorskalet-råtta. han är mkt fin, men lite svårdresserad. generellt kan det väl sägas att mina dammråttor är intelligenta varelser som förstår när man pratar med dom, om inte plockas dammsugaren fram (händer iof inte så ofta) och då går budskapet garanterat fram.
    jag har en mkt bra relation med mina dammråttor. om dom inte stör mig eller försöker lägga beslag på nått värdefullt typ mina dragremmar eller xbox-kontroller så lever vi våra liv i symbios helt enkelt.

    #369837

    :

    Reyky wrote:
    har lite olika raser faktiskt. gillar mångfald, men de flesta är av rasen vanlig lgh-råtta. i övrigt har jag några importerade trappuppgångs-råttor, några torktumlar-råttor och faktiskt ett sällsynt, men vackert exemplar av rasen innanfördatorskalet-råtta. han är mkt fin, men lite svårdresserad. generellt kan det väl sägas att mina dammråttor är intelligenta varelser som förstår när man pratar med dom, om inte plockas dammsugaren fram (händer iof inte så ofta) och då går budskapet garanterat fram.
    jag har en mkt bra relation med mina dammråttor. om dom inte stör mig eller försöker lägga beslag på nått värdefullt typ mina dragremmar eller xbox-kontroller så lever vi våra liv i symbios helt enkelt.

    ah du vet mina diggar iaf samma musik dom sitter bkom högtalarna o gömmer sig vettu..va vet ja dom digagr den eller så blir dom skrämda dom bits rätt rejält du måste komma hit o dressera migna klarar inte av dom längre..björn är så lätt retlig..han har nog fått i sig hormoner eller ngt..saknades ppiller så ja vet inte..kan d var farligt tror du??:(

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.