Bilder på era husdjur

Home Forums Repan Bilder på era husdjur

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 816 total)
  • Author
    Posts
  • #369973

    Pitbulls är INTE förbjudna i Sverige. Däremot så är det ingen godkänd ras av SKK. Men det finns det många fler raser som inte är..
    Att det bara finns 2st är ju aningen drastiskt -Någon har lurat dig. Däremot så kan jag tänka mig att det inte finns så många med stamtavlor (Amerikanska, eller från annat land där rasen är godkänd).

    Att köpa en renrasig Pitbull m stamtavla, kräver nog sina kontakter kan jag tro. Allt utan papper, är blandras..

    #369974

    Här är vårat tillskott i familjen, Leja 9 veckor gammal.

    #369975

    Så Frida här kommer vår familj äntligen. Sorry. 😮

    Fröst Bandit. Såret på nosen är bara ett av många kommande antar jag. :D Han är lite hetsig ibland.

    #369976

    Sedan en bild till på honom. :)

    #369977

    Så Enzo efter vår promenad igår. ;)

    #369978

    Och sist Floyd. Mammas ögonsten. ;) 😮

    #369979

    Här kommer min ögonsten…

    Han gottar sig i gräset… Njuter till fullo…8)

    #369980
    Fighterbabe wrote:
    Vad är det för ras? Blandis? Schäfer/labrador?

    Det är faktiskt en renrasig hovawart. En tysk brukshund.

    #369981

    Mina vovvs!

    #369982
    ~Frida~ wrote:
    Äntligen Anna ;) Superfina allihop men som du säkert redan listat ut är Banditen min favvo ;) Riktigt lik Bellona, precis som du skrev tidigare!
    Tom nosarna (heter det så..? ”nosarna” -”nössen” *s* ) [/b]har likadana gulliga rosa fläckar!! Gissar att det är mycket motor i den Banditen!?! Vår Bellona har lixom ”stannat upp” lite nu efter sitt avslutade första löp…inte alls lika busig och sprallig utan helt cool och aslugn. Visst är det skönt på ett sätt, men rätt så frustrerande när jag tar långprommar med båda voffsen (om jag måste ha dem kopplade vill säga), boxern går snabbt som en raket och sen kommer ”Slowfox” masande så långt efter som kopplet räcker…ser nog ut som jag släpar den stackars lilla tjejen runt *s*
    Hoppas våra voffs kan få träffas ngn gång i framtiden (kanske i samband med MM Sports brännboll?) & leka järnet (för leka & busa med andra hundar är fortfarande populärt även hos vår ”Slow master” Bella…)

    Återigen, superfina vovvar!!

    Tack Frida !
    Jag önskar baniten kunde löpa och bli lugnare. ;)
    Ja, det vore jättekul om alla kunde träffas, men speciellt nu när vi har gymet så är det svårt att ta sig någonstans.
    Ni kommer ju också snart få fullt upp med era nya jobb.

    He he, känner igen det där. Floyd segar jättemycket när han vet att vi är på väg tillbaka från promenaden. Han kan vara ute och lukta på kiss hela dagen. :D

    #369983

    Flyttat hela dagen…så tlött så tlött!!

    #369984
    ~Frida~ wrote:
    Haha vilken härlig bild på Anton!! Båda två är superfina ;)

    Tack! Ja, är man byggarhund så är man :p

    Bara två till, sen ska jag sluta ;)

    #369985

    Så fina våra små killar!;)

    #369986

    Bröderna brothers…

    #369987
    ~Frida~ wrote:
    Anna, jag var bara tvungen 😮

    MINIBANDITEN:
    [img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/grnan078.jpg][img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/grnan080.jpg]& även om vi mestadels är duktiga och lyssnar på matte så är det intealltid vi vill gå fint i kopplen *s* (men matte säger att vi inte får busa så mkt när Bella har sitt nithalsband på pga skaderisken så leken slutade strax här efter…):
    [img=http://i181.photobucket.com/albums/x127/fridabodybuilder/grnan072.jpg]

    super-fin!=)
    Anton kommer sitta och sukta efter henne!=)

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 816 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.