Black metal

Home Forums Repan Black metal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #903018

    Finns det några black metal fans här på forumet då.
    Själv så tycker jag Cradle of filth är det bästa som finns, såg dom i sommras när dom spelade i frihamnen i Göteborg.:emo-thumb

    #86160
    #903019

    count me in ;) Cradle e sjuuuukt grymma ;)

    #903020
    sebbeboy wrote:
    count me in ;) Cradle e sjuuuukt grymma ;)

    Fan va häftigt då är jag inte ensam om att tycka det, finns det nån låt som slår from cradle to enslave?

    #903021
    Anakin wrote:
    Fan va häftigt då är jag inte ensam om att tycka det, finns det nån låt som slår from cradle to enslave?

    Ja en hel del, det mesta med hypocrasy tex.:nod
    Sedan är det ju egentligen inget fel på cradle fast det är klassat som lite fjortisblack.

    #903022

    Absolut uppvuxen till sånt..ngn som lysnar på band som tex, Nightrage?By night,trendkill?oj oj oj så mycket bra musik det finns…i have metal in my viens..

    #903023
    Mantus wrote:
    Ja en hel del, det mesta med hypocrasy tex.:nod
    Sedan är det ju egentligen inget fel på cradle fast det är klassat som lite fjortisblack.

    ja det är lite melodiöst black metal, men så finns ju dom norska banden som Dark throne, Mayhem och Satyricon, det är lite mer aggresivt.

    #903024

    Mayhem live..har ngn nån komentar om de?haha

    #903025
    thess wrote:
    Mayhem live..har ngn nån komentar om de?haha

    Har sett både Mayhem och Satyricon Live, tycker ifs att satyricon är bättre men jag är lite uppväxt med mayhem o venom så dom är heliga för mig.

    Det enda som saknas nu är att få se våra svenska stoltheter Dark funeral, hade varit en upplevelse att se när dom spelade i Transylvanien.:emo-thumb

    #903026
    Anakin wrote:
    Har sett både Mayhem och Satyricon Live, tycker ifs att satyricon är bättre men jag är lite uppväxt med mayhem o venom så dom är heliga för mig.

    Det enda som saknas nu är att få se våra svenska stoltheter Dark funeral, hade varit en upplevelse att se när dom spelade i Transylvanien.:emo-thumb

    då kan ja ju tillägga att dom e fett bra live…har du hört talas om Nightrage..??

    #903027

    Själv är jag en stot fan av Dimmu Borgir. lyssna och lär er vad musik är

    #903028
    thess wrote:
    då kan ja ju tillägga att dom e fett bra live…har du hört talas om Nightrage..??

    Jag har faktiskt aldrig hört talas om dom*suck* men jag ska prova att ladda ner några låtar ikväll så ska jag kommentera.:emo-thumb

    #903029
    emiladrian wrote:
    Själv är jag en stot fan av Dimmu Borgir. lyssna och lär er vad musik är

    Dimmu Borgir är helt klart också ett av dom bättre banden, dom spelar på sweden rock i sommar, faaan vad sugen man är att åka ner och se dom.

    #903030

    JAVISST ! At the gates, dissection,dimmu, graveworm med massa fler ;)

    #903031
    Anakin wrote:
    Jag har faktiskt aldrig hört talas om dom*suck* men jag ska prova att ladda ner några låtar ikväll så ska jag kommentera.:emo-thumb

    tycker jag..dom är ifrån göteborg o varbeg sångaren e i från falkenberg..dom har vart ute mycket på spelningar o så bland annat m twisted sister o whit snake i spanien… [http://www.nightrage.com] kolla henke carlsson..nämn inte att vi e lika varran bara haha:D sj sitter ja o diggar lite Soil..take care

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.