Body Transformation-videos?

Home Forums Repan Body Transformation-videos?

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #48564
    #118078

    Skulle vara kul att se om någon har lagt upp en ”Body Transformation” video på youtube eller liknande sida! Här är min som är några veckor gammal: [http://www.youtube.com/watch?v=sul3_rBJWVE&feature=relmfu]

    #118079

    Utveckla gärna hur taggarna -”Coleman, leptin, insulin, simplyshredded, big arms osv” relaterar till klippet du laddat upp. I all välmening.

    #118080
    Niclas Holgersson wrote:
    Utveckla gärna hur taggarna -”Coleman, leptin, insulin, simplyshredded, big arms osv” relaterar till klippet du laddat upp. I all välmening.

    Hahahhaha kopierade taggar från någon bodybuilding/fitnessvideo med typ 1000000 visningar, och la in några själv.

    #118081

    Min 2 år gamla, är väl mer eller mindre fet igen men jag var ju snygg på ett par bilder i alla fall.
    [youtube=c5HNsZ4G6nc]

    #118082
    fitnesserik wrote:
    Hahahhaha kopierade taggar från någon bodybuilding/fitnessvideo med typ 1000000 visningar, och la in några själv.

    Lågt, Erik, riktigt lågt. ;-) Det finns ett uttryck för sådana som gör sådär, heh.

    Annars är ju transformations-videos riktigt inspirerande att titta på. Finns
    massor med bra på tuben…

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.