Bra ställe att sälja Hifi utrustning på nätet?

Home Forums Repan Bra ställe att sälja Hifi utrustning på nätet?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #65628
    #455751

    Någon som vet bra sida som man kan sälja HiFi utrustning på? någon seriösare sida än blocket då det är lite åt high end hållet.

    #455752

    minhembio.com:emo-thumb

    #455753
    aydeen wrote:
    minhembio.com:emo-thumb

    Tack skall lägga upp den fdär o hoppas den blir såld fort:)

    #455754
    aydeen wrote:
    minhembio.com:emo-thumb

    Instämmer.

    du kan testa dvdforum.nu oxå om du vill. :)

    #455755
    d3rrty wrote:
    Instämmer.

    du kan testa dvdforum.nu oxå om du vill. :)

    Hittat lika olika sajter men det verkar vara svårsålt…jag trodde den skulle ryka fort men det är väll pga lågkonjukturen.

    #455756

    Elektronik har inget högt andrahandsvärde, bara att gilla läget. Knappt värt att sälja skiten. Det som går att sälja är värsting modeller, annars måste du gå rätt långt ner under inköps summan.

    Sitter själv och kollar på projektorer nu. Kan säga att många inte riktigt har koll på vad de är värda… men men..

    #455757

    Kul med en till som är intresserad av Hi-Fi.

    Ska du kränga beg så är det [http://www.hifimagasinet.com] som gäller. Där finns mycket fin och lite annorlunda hi-fi.

    Vad är det för prylar du ska sälja?

    #455758

    Det är ett Tag McLaren hemmabio nånting vet jag. uppgraderat mjukvara o sånt. Mattias får själv svara mer på specifikationer

    #455759
    Ogge wrote:
    Kul med en till som är intresserad av Hi-Fi.

    Ska du kränga beg så är det [http://www.hifimagasinet.com] som gäller. Där finns mycket fin och lite annorlunda hi-fi.

    Vad är det för prylar du ska sälja?

    Hemmabioförsteg Tag Maclaren AV32R uppgraderad med nysate mjukvaran, man kan uppgradera hårdvaran i det oändliga.

    Skall byta till 2-kanaligt och rörförsteg:P

    #455760
    Mattias L wrote:
    Hemmabioförsteg Tag Maclaren AV32R uppgraderad med nysate mjukvaran, man kan uppgradera hårdvaran i det oändliga.

    Skall byta till 2-kanaligt och rörförsteg:P

    Mysigt. Vad blir det för 2-kanalsanlägging inkl. högtalare?

    #455761
    Ogge wrote:
    Mysigt. Vad blir det för 2-kanalsanlägging inkl. högtalare?

    Har ett par FOCAL TWIN 6 BE aktiva högtalare och försteget jag tittat på är ett Dared audio sl-2000a, har man en gång haft rör är det svårt att vara utan dem.

    Hade blivit tok för dyrt med 5 st Focal i hemmabio anläggning så får jag sålt försteget jag har nu slipper jag den huvudvärken:)

    #455762

    Om någon här på forumet är sugen på den så maila:emo-thumb

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.