Bra träningsmusik

Home Forums Repan Bra träningsmusik

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 251 total)
  • Author
    Posts
  • #511704

    :yahoo: :drunk: :friends:

    #511705

    ja, ok =)
    punk rock ( BAD RELIGION!) funkar ocks

    #511706

    Ok, här kommer ett urval vad som finns på min MP3 spelare för tillfället:

    Disco Boys – For you
    Madonna – Hung Up
    Candi Station – You got the love
    Prodigy – Voodoo People (Pendelum remix)
    Robyn – Konichiwa Bitches
    Global Deejays – San fransisco

    Skitbra tråd förresten har blivit nyfiken på många låtar och ska hem o tanka direkt efter jobbet :P

    :kicking:

    #511707

    hmm… nja, jag h

    #511708

    börjar arta sig här…..:read: :kicking:

    ska lägga in mina favoriter ikväll…….hemskt nyfiken på fröken Vannis låtar minsann :bb3:

    #511709

    Vissa verkar ha turen att kunna styra musiken nere på gymet, skulle ju vara schysst eftersom vår lokale gymägare envisas med best of gym-samlingar och gladiator hits, dvs vanliga klassiker typ Scorpions ’send me an angel’, fast i nån ny tranceversion med sliskiga syntar och pling plong och mitt i allt hör man ”pump…your….base”… pling send plong pling plong me dunk an dunk angel dunk osv..

    Jag ska minsann visa han denna tråden så han fattar att det är TUNGT som gäller!!

    #511710

    ja men hur ska man kunna tr

    #511711
    Voldemaahr wrote:
    Vissa verkar ha turen att kunna styra musiken nere på gymet, skulle ju vara schysst eftersom vår lokale gymägare envisas med best of gym-samlingar och gladiator hits, dvs vanliga klassiker typ Scorpions ’send me an angel’, fast i nån ny tranceversion med sliskiga syntar och pling plong och mitt i allt hör man ”pump…your….base”… pling send plong pling plong me dunk an dunk angel dunk osv..

    Jag ska minsann visa han denna tråden så han fattar att det är TUNGT som gäller!!

    Haha, WORD!

    Men på gymmet jag tränar nu, ett ”källargym” Bestämmer man själv, såååå mkt skönare och roligare, samt mer inspirerande!

    #511712
    Tompeii wrote:
    Men på gymmet jag tränar nu, ett ”källargym” Bestämmer man själv, såååå mkt skönare och roligare, samt mer inspirerande!

    Källargym is the shit! Ska fan leta upp nåt gammalt ruckelgym, huvudsaken är väl egentligen att vikterna är tillräckligt tunga!

    #511713
    Vanessa Frykman wrote:
    Aight girl 8)

    Only You (Bad Boy Remix) [Featuring the Notorious B.I.G. & Mase] 112

    Damn 112

    Outta Control 50 Cents

    Bling Bling BG f. Eminem, Xzibit, Sway and Tech, Dr. Dre, Snoop Dogg,

    Deal With That Burhan G

    Son of a Gun (I Betcha Think This Song Is About You) Carly Simon, Janet Jackson, Missy Elliott & P. Diddy

    All the Way & Just Chillin’ Craig David :dance:

    Forgot About Dre Dre

    We As Americans (Bonus Track) Eminem

    Gotta Getcha (Ft. Usher & Rico Love) (So So Def Remix) Jermaine Dupri

    :emo-thumb

    #511714

    Black eyed peas nya låt ”humpa” eller nåt sånt…:o
    Är jätte bra!!!! (R&B)

    #511715
    Maggie wrote:
    Black eyed peas nya låt ”humpa” eller nåt sånt…:o
    Är jätte bra!!!! (R&B)

    jämför man singlarna från deras förra album med dom som släppts nu så e de nya rent skit tycker jag. har en p3live spelning på kasett från förra året med dom. bra tryck

    #511716
    Maggie wrote:
    Black eyed peas nya låt ”humpa” eller nåt sånt…:o
    Är jätte bra!!!! (R&B)

    ”humph” hette den visst….:o

    #511717

    När Levrone kör pressar bakom nacken till Creed med Faceless man :bb3:

    #511718

    Ingen som har tips på nån låt som varar sådär ca 10min som man kan ge allt till….en mix eller ihopsatt låt vad som…..nu är det fart som gäller..8)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 251 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.