Bra vikt men dåliga mått?

Home Forums Repan Bra vikt men dåliga mått?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #71721
    #566200

    Här har ni hjälpen!

    [http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4318878.ab]

    Perfekt, då kan man gå ner över hela kroppen men vara lika tung :emo-thumb

    #566201

    Skitsnack

    #566202
    Celox wrote:
    Skitsnack

    Varför?

    #566203
    sid wrote:
    Varför?

    16cm på en timme,tror inte på det och tror inte på såna reklam alls.

    #566204

    Jag orkar inte ens läsa deras skit längre…

    #566205

    Menar ni att en tabloid som hänger ut oskyldiga människor och håller pedofiler om ryggen skulle ljuga? Det är inte möjligt!

    #566206
    Celox wrote:
    16cm på en timme,tror inte på det och tror inte på såna reklam alls.

    Tror de har garanti på det annars alla pengarna tillbaka. Så jag tror absolut det gör det. Dock kan man fråga sig, varför vill man göra detta?

    Alla former av ”detoxkurer” brukar uppvisa en risk för kroppen pga. dess massiva fria radikaler utsläpp. Sen som sagt går man ju alltid upp snabbt igen det man går ner.

    Men att det inte skulle funka betvivlar jag.

    #566207

    det finns ju olika sätt att göra saker på. fel sätt och rätt sätt.

    #566208

    Men jag fattar inte… Hon sa ”inte 16 cm på ett och samma ställe, utan 16 cm sammanlagt”. Vaddå sammanlagt? Mäter man på tillräckligt många ställen är det ju ingen konst att få det att bli 16 cm ”sammanlagt”.

    Någon mer upplyst person som begrep detta?

    #566209

    Och om det ändå skulle funka, hur kul ska det bli när man när det där extraspäcket glider ut igen?

    #566210
    primo wrote:
    Menar ni att en tabloid som hänger ut oskyldiga människor och håller pedofiler om ryggen skulle ljuga? Det är inte möjligt!

    Eller hur. Aftonbladet med sina Top-journalister hittar knappast på något missvisande struntprat.

    #566211

    Läs noggrannare..

    Quote:
    Men hur vågar ni ha en garanti som säger att man får pengar tillbaka om man inte minskar 15 centimeter?

    – Därför att alla gör det, säger Carina. Om de inte gör det så har ju inte behandlingen gett utlovad effekt så då ska de självklart inte betala.

    Quote:
    Ingen vätska försvinner och vågen visar max ett hekto minus efter en behandling. Resultatet ska hålla i cirka 30 dagar – beroende på levnadsvanor.
    Quote:
    Därefter räknas alla minskade centimetrar ihop så har du tappat två centimeter på låren, tre på magen och en på överarmarna blir det totalt nio centimeter.

    Liiiiiten skillnad gör det väl i alla fall ! :|

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.