Dator problem

Home Forums Repan Dator problem

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #66319
    #470146

    Min dator hänger sig någon gång efter skärmsläckaren dragit igång, vet inte när. Men när jag har datorn igång och åker och tränar t.ex. så har den hängt sig när jag är tillbaka.
    Den gör aldrig det när jag sitter vid den. Någon som vet vad det kan vara för fel?

    Tacksam för svar.

    #470147

    1) Kan vara vilo-/väntelänge som hoppar igång
    2) Stäng av datorn om du ändå ska dra och träna

    #470148
    -Micke- wrote:
    1) Kan vara vilo-/väntelänge som hoppar igång
    2) Stäng av datorn om du ändå ska dra och träna

    1: Har aldrig varit så förut, blev för någon dag sen, har inte formaterat eller något dylikt.
    2: Kan vara så att jag tankar (lagliga saker förstås!) när jag drar iväg någon stans så skulle helst vela undvika det.

    #470149
    nible wrote:
    1: Har aldrig varit så förut, blev för någon dag sen, har inte formaterat eller något dylikt.
    2: Kan vara så att jag tankar (lagliga saker förstås!) när jag drar iväg någon stans så skulle helst vela undvika det.

    1) Kan vara dags för det om du inte orkar leta efter vad som kan strula (kolla vilo-/vänteläge ändå)
    2) Man dör inte av att förlora den lilla stundens downloadtid

    #470150
    -Micke- wrote:
    1) Kan vara dags för det om du inte orkar leta efter vad som kan strula (kolla vilo-/vänteläge ändå)
    2) Man dör inte av att förlora den lilla stundens downloadtid

    1. Nyformaterat sen 1månad tillbaka, så har inte ork att göra det igen.

    2. Jag vet, men nu är det så att jag vill ha hjälp så jag kan fixa det, annars hade jag inte lagt upp en tråd och frågat efter hjälp.

    #470151

    Ta bort så skärmsläckaren inte hoppar igång, och stäng av skärmen varenda gång du drar ifrån datorn istället.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.