Dum muskelknutte

Home Forums Repan Dum muskelknutte

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #78004
    #677127

    Min mamma jobbar på Simhallen är i Kungsbacka, dem har också ett gym där jag tränar, (gratis:up:), och igår morse så hade det varit 2 killar som var inne i gymmet, dom och en del pensionärer som ofta är det på mornarna.

    Och då hade mamma sett att den ena killen stod i bara kallingarna och posade, (han skulle förmodligen vara med i helgen och tävla på fitnessfestivalen),

    så hade mammas kollega gått in och sagt till dem att man får inte gå med bar överkropp, eller byxlös eller…(aa ni fattar)…OCH VET NI VAD KILLEN SÄGER DÅ??

    Han pekar in mot simhallen och säger – ”Men dom där inne får ju göra det!”

    #677128
    Karlssooooon wrote:
    Min mamma jobbar på Simhallen är i Kungsbacka, dem har också ett gym där jag tränar, (gratis:up:), och igår morse så hade det varit 2 killar som var inne i gymmet, dom och en del pensionärer som ofta är det på mornarna.

    Och då hade mamma sett att den ena killen stod i bara kallingarna och posade, (han skulle förmodligen vara med i helgen och tävla på fitnessfestivalen),

    så hade mammas kollega gått in och sagt till dem att man får inte gå med bar överkropp, eller byxlös eller…(aa ni fattar)…OCH VET NI VAD KILLEN SÄGER DÅ??

    Han pekar in mot simhallen och säger – ”Men dom där inne får ju göra det!”

    Personligen tycker jag att man borde få ha vad man vill på sig så länge man inte är naken! Men självklart ska man lyda gymmets regler.. Men hade jag haft ett gym skulle jag absolut ha tillåtit att träna i kallingar! :)

    #677129
    Robert Svensson wrote:
    Vad vill du ha sagt med tråden? :)

    Är kiRRe`s ”Halstråd” bättre ?

    #677130
    Robert Svensson wrote:
    Definitivt inte.

    :)

    Finns ju mera att spinna vidare på om Hygienen och hela den delen på gymmet,

    än halsträning :)

    #677131

    Ja, dom där kroppsbyggarna. ”Men dom där inne får ju göra det!”
    Höa höa.

    #677132

    Tyckte inte det var så värst kul. Vafan om han skulle tävla är det ju inte riktigt samma grej, och han gick antagligen inte omkring och tränade med endast kallingar på sig?

    #677133

    Jag att det är okey att stå och posera i tävlingsdräkt! Men inte att träna i det!

    #677134

    Vilken dum tråd. :what:

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.