Efterlyser kvinnlig elit-bodybuilder kring 1995? Naprapat?

Home Forums Repan Efterlyser kvinnlig elit-bodybuilder kring 1995? Naprapat?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #108469
    #1084741

    Hej alla,

    Detta är mitt första inlägg här, så var snälla mot mig. :)

    Kring 1995 tränade jag på SATS i Odenplan i Stockholm. Då fanns en tränare, en kvinnlig bodybuilder där. Hon vägde runt 55-60kg och hette nånting i stil med Monika, Terese eller nåt sånt. Hon hade kortklippt mörkt hår och hon tävlade bl.a. i SM och kom trea har jag för mig? Är det någon som vet vad hon heter och hur man kontaktar henne? Skicka PM om ni inte vill ta det publikt. Jag har tänkt på detta i flera år och vore mycket tacksam om jag fick kontakt med henne. Jag vill fråga henne följande sak;

    På den tiden när jag tränade på SATS, så hade SATS en naprapat/kiropraktor kopplad till sig som man kunde besöka. Det är den naprapaten jag vill träffa igen. Jag hoppas att Monika/Tess vet hur man får tag på naprapaten. Jag var hos henne en gång och hon knäckte varje kota från svanskotan upp till nacken. Hon använde hushållspapper för att få spjärn och det var helt otroligt. Jag kände mig helt lealös, som att gå på moln efteråt. Hon var utbildad i England.

    Jag har varit hos flera naprapater efter henne, men de svensk utbildade knäcker ryggraden med 3 grepp och sen är det klart. Det hela tar 5 minuter. Den hära engelska naprapaten höll på i… nu kommer jag inte ihåg men det var länge. Kanske 20 minuter och knäckte varje kota för sig. Om någon vet en engelsk utbildad naprapat som kncäker i 20 minuter, med hushållspapper så räcker det. Jag behöver träffa en sån! :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.