Filmtipset

Home Forums Repan Filmtipset

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1,426 through 1,431 (of 1,431 total)
  • Author
    Posts
  • #268104
    Gettodachoppa wrote:
    Enligt mitt tycke en av de bästa leranimationsfilmerna som gjorts. Många
    av er har säkert sett The Adventures of Mark Twain som barn. Se
    den igen, den håller lika bra i vuxen ålder.

    Ah trevligt tips! Det är väl den som innehåller den ökända ”satan-scenen” också kan tänkas?

    #268105

    Den här är nog en av mina favoritfilmer ”The Shawshank redemption” eller ”Nyckeln till frihet” som den heter på svenska.

    [youtube=lTSDBhczJMU]

    Quote:
    Get busy living or get busy dying
    #268106

    De senast sedda filmer jag rekommenderar är:

    The Grey
    Contraband
    Sherlock Holmes: A Game Of Shadows
    Act Of Valor

    #268107

    De senast sedda filmer jag rekommenderar är:

    Red
    The Canyon (inte han som fastnade med armen)
    Tron Legacy

    #268108
    waco3000 wrote:
    Den här är nog en av mina favoritfilmer ”The Shawshank redemption” eller ”Nyckeln till frihet” som den heter på svenska.

    [youtube=lTSDBhczJMU]

    Är förmodligen en av få som tycker denna film är överskattad. En solid film, helt klart, men inte ett sådant mästerverk som många vill få det till.

    Såg Warrior igår. Den var förvisso fylld av klichéer, men detta var inte något som störde helhetsintrycket. Var väldigt med i filmen, som var väldigt annorlunda mot vad jag förväntat mig.
    Trodde man skulle få se ytterligare en ”Never back down”-film för tonåringar, men detta var inte den typen av film. Det är tillräckligt med testosteronstimulering för att hålla även den typen av tittare på gott humör, men det är framförallt det som händer vid sidan om ringen som gör filmen bra.
    Nick Nolte gör en fantastisk insats (Oscarsnominerad såg jag efter att kollat IMDb efter filmen).

    Helt klart en av de bättre filmer jag sett på ett tag!

    #490640

    Vill rekomendera en riktigt bra sida för er filmälskare http://www.dreamfilm.se/ På Dreamfilm.se kan du kolla på filmer med svensk undertext utan nedladdning direkt via din webbläsare. Det krävs absolut ingenting för att kolla på filmer.

Viewing 6 posts - 1,426 through 1,431 (of 1,431 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.