Förslag på projektarbete

Home Forums Repan Förslag på projektarbete

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #71203
    #553144

    Något om vader och hur man får dem att växa.

    #553145

    Något om Guiance och hur man får honom att växa.

    #553146

    Ja, antingen Martins förslag, eller, om du vill ha något mindre avancerat och svårförklarligt;

    • Grundläggande arbete om styrketräning och dess olika arter. Tips och tricks, generellt sett en nybörjarguide helt enkelt.
    • Byggningens historia, knepigt att hitta ordentlig fakta om kanske
    • Dra det steget längre, och gör ett faktaarbete om anatomi och hur styrketräning påverkar dig positivt respektive negativt. Vilka fördelar individer som tränar regelbundet har i vardagen, och dylikt.

    …eller så gör du ett mer tvivelaktigt arbete och skriver om AAS. Men det brukar inte vara uppskattat av lärare att beröra ifrågasatta ämnen som doping, droger, ungdomsvåld och liknande.

    MVH

    #553147
    Jay wrote:
    Något om vader och hur man får dem att växa.

    de e ju enkelt! massa vikt, alltid. har du någon gång sett en tjockis med små vader?

    ot: nån som frångade samma sak här eller på nåt annat forum fick tipset att prova olika dieter. tex utesluta kolhydrater helt, fett helt och protein helt i olika etapper. och sen skriva om inverkan på träning, humör och välbefinnande osv. hade varit kul och se hur det gick/hade gått

    #553148
    Quote:
    har du någon gång sett en tjockis med små vader?

    Ja, flertalet gånger i veckan, och jag förundras över det varje gång då även jag tror på din teori.

    MVH

    #553149

    Träningsdagbok kan vara en idé. Fast lite mer ingående och kanske någon uppsats om kost och träningsmetodik.

    #553150

    Ta upp lite om de vanligaste myterna kanske? (mer än det där med att stanna i växten förstås)Tänkte på bulliga muskler vs slanka muskler t ex.

    #553151

    Jag gjorde själv en (enligt mig skitkass) instruktionsvideo med tillhörande berättarröst :D

    FYI fick jag MVG i projektarbete :D

    #553152

    mitt förslag är att skriva om gym att det är bra att träna minst 3 gånger i veckan!
    och vad man kan träna på ett gym! styrketräning motionsträning eller om det är konditionsträning! m.m. och olika stretchingar m.m.

    #553153

    Hahahah

    #553154
    skruttan1 wrote:
    mitt förslag är att skriva om gym att det är bra att träna minst 3 gånger i veckan!
    och vad man kan träna på ett gym! styrketräning motionsträning eller om det är konditionsträning! m.m. och olika stretchingar m.m.

    Haha, dina två senaste inlägg (och kanske de två första t.o.m) har varit ett par rejäla bumpningar. :D

    Ett tips kan vara att kolla när tråden är startad (står längst upp till vänster ovanför avataren) innan du skriver.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.