Fruktansvärt!

Home Forums Repan Fruktansvärt!

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #85295
    #866689
    ~Frida~ wrote:
    Jag upphör aldrig förvånas över människans grymhet, fy *!#*!#*!!# vad avskyvärt!!!!!!!!!!

    [http://www.expressen.se/nyheter/1.596155 http://www.expressen.se/nyheter/1.596155%5D

    Men fy f*n!!!! 👿 Hur kan någon vara så fruktansvärt SJUK i huvudet??!!

    #866690

    Ja vad ska man säga man slutar alldrig att förvånas över
    människans grymheter, det är ju helt horribelt.

    #866691

    ”Nu har tonåringen fått en ny hund som heter Diesel men trots det sörjer hon fortfarande sitt förra husdjur.”. Trots det!? Är dom helt dumma i huvudet och tror att djur är leksaker som går att ersätta hur lätt som helst?

    Blir så jävla arg när jag läser vad vissa människor gör mot djur. Har själv haft ganska många och ett par gånger har det funnits misstankar om att något inte riktigt har stått rätt till när dom har kommit hem med konstiga skador.

    #866692

    so cruel and evil!!!!!!

    #866693

    F*n! Mår riktigt illa när jag läser sånt.

    #866694

    Den som gör något sånt här är inte ens värda att kallas människor.

    #866695
    ~Frida~ wrote:
    Hjärtlösa pengagalna avskyvärda människor!! 👿

    Människor? ;)
    Snälla kalla dem inte det. inte en chans att de är av samma skrot och korn som oss!

    #866696

    fy fan asså..de finns så mycekt hemskt här i värden..man fattar inte,men detta finns på så nära håll så de e sanslöst..mammsen äger ett hundpensionat..så vi har ett avtal m polisen om hundar som e omhändertagna osv…här händer det att man få se och höra mycket hämskt och många tårar är falna..senast idag, nu faktiskt…

    tror folk att man kan göra vad som helst..dom inser inte vad dom gör…o de värsta är att vissa njuter av att göra såhär..vissa njuter va att se folk plågas så hårt av deras sårg..vissa njuter av att DÖDA!Va fan är flet,seriöst att samhället inte lägger märke tll en sån hr perosn innan de redan har gått över styr..
    de e tamefanimej d värsta av de värsta..de gör mig så sur o lessen..de får mig att skaka av ilska..

    att en människa med sånna behov eller va man ska kalla det ens inte har blivit upptäkta av dagens samhäle..att de ska behöva gå såhär långt inann ngn gör nått..de e hämskt.fy ja kan inte ens utrycka mig..finnns en enkelt förklaring o lösning…psykisktsjuka ska sita på spyket ingen annan stans…tänk om dom skulle kunna få samma straff på sig själv eller få den människans hjärta o skäl o få känna på smärtan o sorgen o allt som fins där..va skulle vara nog för att få människor att fatta o förstå..lever vi verklgen i ett så här fyrkantigt samhälle..ja tyvärr…Förlåt om ja utrycker mig onogrannt menmen..värden är inte den bästa,bara att iinse..[/b]

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.