Fy F*n!

Home Forums Repan Fy F*n!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #897838

    [http://www.youtube.com/watch?v=F6ljPrcX5Yk http://www.youtube.com/watch?v=F6ljPrcX5Yk%5D

    :nono: :nono: :nono:

    #86069
    #897839

    Tyckte den stora elefanten var ojuste mot den lilla
    och det var min första naturliga reaktion 👿

    #897840
    Dajolle wrote:
    acceptera att folk blir våldtagna i människornas värld?

    Haha gå och klipp dig

    #897841

    inte så konstigt,, en manlig elefant e inte direkt flock levandes,, , hur hade ni kännt er ifall ni hade varit instängda med feta tjejer.. va va va

    #897842

    Fy fan, jag lackar till rejält också… :(

    #897843

    Ja det kan verka grymt, men som nån skrev, naturen har sina lagar. Vi tittar gärna på gulliga och ståtliga och fridlysta djur av vilka några levt sedan urminnes tider, men det är djur det handlar om, starka och för oss oförutsägbara bestar. Men så var de också inhägnade och fråntagna sin naturliga miljö

    #897844

    Fucking bullie…

    #897845
    Björklund wrote:
    fan sånt går inte att titta på… man undrar om inte skötarna kunde gjort något…

    Tydligen hade de inte kampsportstränade skötare inne för dagen så de var hjälplösa. Normalt sätter man bara ett benlås eller stryper ut elefanter som inte sköter sig. Tragiskt. =/

    #897846
    lovelysmile wrote:
    Tyckte den stora elefanten var ojuste mot den lilla
    och det var min första naturliga reaktion 👿

    De intervjuande han den där experten från kolmorden om detta och han berättade att hanen försökte para sig med honan men att honan inte ville. hanen verkade inte riktigt förstå. Men det som ser ut som att hanen mejar ner honan är i själva verket att han försöker hjälpa honan upp (det var visst på en annan film som det visades lite mer tydligt). Han förstår inte att hon är skadad. Tittar man noga så ser man att han försöker lyfta honan med betarna. Hade muren inte varit där så hade förmodligen honan klarat sig

    #897847
    Björklund wrote:
    fan sånt går inte att titta på… man undrar om inte skötarna kunde gjort något…

    Tror inte det.. då hade de nog fått skjuta han-elefanten så hade slutat med dödsfall ändå.

    Kommer han få överleva tror du eller är det för farligt att hålla kvar honom?

    #897848
    lovelysmile wrote:
    Tyckte den stora elefanten var ojuste mot den lilla
    och det var min första naturliga reaktion 👿

    Min första reaktion var ju hur någon kan vara så smaklös att ens posta såna saker i ett forum. Men det är väl inte bara elefanter som är knepiga här i världen. :(

    #897849
    Peter.S wrote:
    Min första reaktion var ju hur någon kan vara så smaklös att ens posta såna saker i ett forum. Men det är väl inte bara elefanter som är knepiga här i världen. :(

    Bara att klicka förbi om det stör dina små söööta känsliga ögon, trodde någon som du Peter visste det :D

    #897850

    Dog elefanten eller ?

    #897851
    lovelysmile wrote:
    Bara att klicka förbi om det stör dina små söööta känsliga ögon, trodde någon som du Peter visste det :D

    Då skriver man i topic vad det handlar om. Alltid bäst med en varning när man visar sånt. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.