Giuliano Stroe, ännu ett otäckt muskelbarn…

Home Forums Repan Giuliano Stroe, ännu ett otäckt muskelbarn…

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #48359
    #117767

    Bara jag som tycker att det blir lite obehagligt att se det på film sådär, så att man liksom faktiskt får känslan av att det är ett barn? Asså, när han leker, hulken-affischen och det där.

    Känns skumt. Tankar?

    [youtube=lz0Jljwglzk]

    #117768

    [img=http://farm5.static.flickr.com/4049/4346811586_5a0fde965f.jpg]

    #117769

    Kan bara instämma, man blir lite mörkrädd.

    Sen vet jag inte varför, men blir nästan lite extra förbannad när farsan till pojken ser ut som vilken slashas som helst. Det rättfärdigar inget men om det vore en större kopia av sonen, lagom hjärntvättad och insnöad så… Men nu är det någon som verkar leva genom sonen, eller försöka leva av?

    #117770

    För jag menar. Ungen måste ju vara matad med grejer… Det där kan inte vara genomförbart med den meningslösa lilla mängd anabola hormoner en 10-åring har endogent.

    Och liksom. Kände aldrig farsan att ”fan, är det här verkligen en sån bra idé” första gången han introducerade barnet för preparat? Eller ja, naturligtvis har han väl inte gjort det öppet liksom, så ungen vet säkert inte om något. Men reflekterade han aldrig över att han gör sin lilla son fysiskt illa liksom? Tvingar in honom i ett liv och vad som med största sannolikhet kommer att bli ett farligt missbruk?

    Satt han där första gången han packade upp ett paket grejer åt grabben eller första gången han köpte skiten av sin halvfeta torsk-polare om man får vara lite kategorisk, och tänkte att han hade en jävligt bra grej på g?

    Jag förstår det inte. Ens om jag försöker. Jag kan på något sätt koppla till vissa av de vidrigaste gärningarna… Förstå varför folk får en kick av våldsbrott, mord, våldtäkter och så vidare. Kanske inte sympatisera med det, och hålla med. Men ändå förstå det.

    Men det här?

    #117771

    Eller så har han nån sjukdom som nån annan det var en del om tidigare…

    #117772

    Disciplinen de båda barnen uppvisar är inte heller normal för den åldern. Något säger mig att de tuktas även på andra sätt än på barren.

    #117773

    Men för helvete, låt barn vara barn. Det de föräldrarna gör är kriminellt, om det är som vi flera här misstänker, vilket är nära på 100% säkert. Proppa inte ungen full med grejer som skadar honom för livet, fan vilka idioter det finns…

    #117774

    Fan va jobbigt filmad den var, orkade bara kolla 37 sekunder. Dock hann jag inse att jag nu inte bara är brädad av tjejer utan även småbarn. FML.

    #117775

    Håller med.

    IATOAON wrote:
    Disciplinen de båda barnen uppvisar är inte heller normal för den åldern. Något säger mig att de tuktas även på andra sätt än på barren.
    #117776

    Har för mig jag sett en video där han pressar 12kg liggande hantelpress…..
    Kan ha varit en annan unge dock.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.