Grafikkortet överhettat?

Home Forums Repan Grafikkortet överhettat?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #71698
    #565866

    äru säker på att det är grafikkortet då?

    #565867

    känns omöjligt att CS skulle överbelasta ett graffekort.
    Jag lirar på min gamla laptop ibland med integrerat graffkort.. å de flyter på.

    Låter som något annat strular.

    btw, har du klockat kortet ? eller kör du det helt orginal ?

    #565868

    Det är ingen hög temperatur.

    Vad säger felrapporten?

    #565869

    provat att installera om cs eller uppdaterat/installerat om drivrutinerna till grafikkortet.

    #565870

    Klockar du det för mycket kan det bli så. . CS Source är faktiskt rätt krävande. Däremot 1.6 kan man lira på nästan va fan som helst. Har ej lirat spel o sånt på typ 2-3 år men kommer ihåg lite iaf:P

    #565871

    eftersom att felmeddelandet var från ati så äre nog grafikkortet iaf. men verkade ha nått med minnet att göra.. testa uppdatera grafikkortet, kan ju vara så du har gammal version eftersom du formaterat om den!

    #565872

    När temperaturen på ditt grafikkort börjar närma sig 90 grader – då kan du börja fundera på överhettning.

    #565873
    norbit wrote:
    När temperaturen på ditt grafikkort börjar närma sig 90 grader – då kan du börja fundera på överhettning.

    ähh snack :p. mitt grafikkort ligger på 110grader när den är i idle haha, fast det beror på att fläkten har lagt av men det funkar :).

    #565874
    J.v.K wrote:
    laddade ner de senaste från ati’s hemsida i förrgår, så jag borde ju ha dom senaste :nerd:

    Å det blir fortfarande samma felmeddelande?
    testa ba installera om hela skiten :P
    en fråga, haru laddat ner det?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.