Gravidträning

Home Forums Repan Gravidträning

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #77771
    #676187

    :up:

    Har fått veta för ett tag sen att det finns ett litet frö därinne…:)
    Givetvis vill jag fortsätta med min träning.
    Jobbar som brandman så vill försöka hålla min fysiska status någotsånär.
    Givetvis vill jag inte äventyra vårat lilla barns hälsa så jag kommer lyssna på kroppens signaler och inte ha några måsten eller mål.

    Just nu kör jag yoga 1-2 ggr/v (astanga) gym när vi jobbar dvs 3-5 ggr/v, lite skateskidåkning med hundarna har det oxå blivit, samt simning då vi jobbar helg (varannan helg)
    Är bara i v 10 ännu…

    Går lång prommis varje dag med hundarna och går gärna i terrängen och där det finns lite backar :)

    Det första jag gjorde när jag gjort mitt test var att söka på nätet på ”träning och graviditet”. Hittade en bra sida där en tjej som tränade kampsport skrev en del tankar…

    MEN säkerligen finns det många här som har fått barn och kanske kan dela med sig av tips, tankar och hur Ni tränade.
    Hade varit kul att läsa nån gymtränande/ lite mer än motionstränande tjejs blogg tex.. Alla tips på länkar/sidor tas tacksamt emot…

    Ha det gott!

    #676188

    Har inte så mycket att tillföra förutom GRATTIS :emo-thumb.

    #676189

    Får börja med att säga GRATTIS :up: På ett annat forum finns det en tjej som skriver ”graviditetsträningsjournal” (herregud vilket ord :D) Länk här: [http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=97078] För att se bilder och skriva inlägg osv måste du vara medlem men läsa kan man göra utan medlemsskap.