Gym gbg-majorna?

Home Forums Repan Gym gbg-majorna?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #71775
    #566976

    Life e grymt! Ska dit själv idag tänkte jag.

    Hantlar upp till 100 kg säger väl allt :D

    #566977

    Om du har lust att åka en liten liten kort bit, så finns ju exhale vid Kungshöjdsgatan 8
    5 min med spårvagn ifrån kaptensgatan där life ligger.

    [www.exhalegym.se]

    sen visst, life är grymt, dock känns det som att det är väldigt folktomt där dagarna i ända, så frågan är om de kommer vara kvar länge till :what:

    Välkommen till Majorna btw, trevligaste ställe i gbg :D

    #566978

    sebbeboy…om Life Majorna blir kvar… om vi säger så här….

    NU ÖPPNAR VI LIFE GYM & CARDIO PÅ HISINGEN OCKSÅ :kicking::D

    Det som många har väntat på så länge är äntligen på gång!

    Till alla er som under åren har frågat oss när vi skall öppna på Hisingen har vi nu svar.

    Det gör vi – 25 APRIL 2009!
    Vi är stolta över att presentera Hisingens första och vår andra Life Gym & Cardio. Precis som på anläggningen vi har i Majorna så läggs krutet på ett mycket välutrustat gym och en ordentlig maskinpark med konditionsutrustning.

    Ca 800 m2 ren träningsglädje i fantastisk miljö komplett med kosttillskottsshop, fräscha omklädningsrum, bastu, solarier och framförallt kunnig och inspirerande personal!

    Vill ni redan nu känna på Life Gym & Cardio kan vi varmt rekommendera att ni åker ner till Gym & Cardio Majorna och hälsar på det goa gänget som jobbar och tränar där.

    MER INFO KOMMER

    Bild från Life Gym & Cardio Majorna och en av dess personal, stora hårda Tobbe K :bb2:

    #566979

    Kock och tränare? Det var något nytt. :D

    Kul med nya gym nere i Gbg, ska ta en gymrunda i Götet en vacker dag när jag får lite tid över och testa alla era träningsmecka.

    #566980

    Verkar grymt ju, måste dra till göteborg och kolla läget då:)

    #566981

    Har inte Irene Andersen Öpnnat eller skall öppna gym i Majorna?

    #566982
    Mattias L wrote:
    Har inte Irene Andersen Öpnnat eller skall öppna gym i Majorna?

    Har sett henne på Karl Johans gym det sista, så jo det verkar så :)

    Vill bara tillägga till diskutionen, Nordic club är jättefint med spa musik inne på omklädningsrummen och sånt, men gymmet känns mer ”motionär”. Vi var där och körde ett par testpass och redan då hade min sambo ”växt ur” axelpressmaskinen, ganska litet magasin om man säger så…Känns mer som en friskvårdsanläggning för pass.
    Life därimot är ett renodlat gym, med tunga vikter och inga pass alls. Med det som sebbeboy skrev kan jag inte hålla med om, kommer du dit kl sju på kvällen är det mycket folk. Kan va lite öde på dagen, men det är väl de flesta gym faktiskt.
    Sen har vi ju då Karl Johansgym, ligger nere i en källare och det kan ju kännas lite instängt, men det är helt ok gym och väldigt bra priser.

    #566983
    Monica Helénius wrote:
    Har sett henne på Karl Johans gym det sista, så jo det verkar så :)

    Vill bara tillägga till diskutionen, Nordic club är jättefint med spa musik inne på omklädningsrummen och sånt, men gymmet känns mer ”motionär”. Vi var där och körde ett par testpass och redan då hade min sambo ”växt ur” axelpressmaskinen, ganska litet magasin om man säger så…Känns mer som en friskvårdsanläggning för pass.
    Life därimot är ett renodlat gym, med tunga vikter och inga pass alls. Med det som sebbeboy skrev kan jag inte hålla med om, kommer du dit kl sju på kvällen är det mycket folk. Kan va lite öde på dagen, men det är väl de flesta gym faktiskt.
    Sen har vi ju då Karl Johansgym, ligger nere i en källare och det kan ju kännas lite instängt, men det är helt ok gym och väldigt bra priser.

    Har de inte byggt helt nytt i Karl Johansgym?

    #566984
    Mattias L wrote:
    Har de inte byggt helt nytt i Karl Johansgym?

    Dom håller på och bygger om, dom har iaf målat om till att börja med vilket var ett enormt upplyft!
    Sen hörde jag av de anställda att dom ska expandera upp till övervåningen med, vilket jag tycker är KANON, det innebär mer leksaker för oss!
    Tycker det är ett ypperligt gym, och det är inte dyrt alls!

    Go Irene!

    #566985
    Stjarne wrote:
    Dom håller på och bygger om, dom har iaf målat om till att börja med vilket var ett enormt upplyft!
    Sen hörde jag av de anställda att dom ska expandera upp till övervåningen med, vilket jag tycker är KANON, det innebär mer leksaker för oss!
    Tycker det är ett ypperligt gym, och det är inte dyrt alls!

    Go Irene!

    Ok! Intressant, och kul! De gamla skyltarna var nedtagna idag…här händer det grejjer :up:

    #566986

    Äntligen ett grymt gym i Majorna då:emo-thumb

    #566987
    Stjarne wrote:
    Dom håller på och bygger om, dom har iaf målat om till att börja med vilket var ett enormt upplyft!
    Sen hörde jag av de anställda att dom ska expandera upp till övervåningen med, vilket jag tycker är KANON, det innebär mer leksaker för oss!
    Tycker det är ett ypperligt gym, och det är inte dyrt alls!

    Go Irene!

    Vad Irene har sagt till mig, blir det bara cardion som skall upp men vi får väl se hur det blir med den saken, hehehe.

    #566988
    Mattias L wrote:
    Äntligen ett grymt gym i Majorna då:emo-thumb

    Mattias L:
    Du skall bara veta Mattias. Du kommer mer och mer sakna Majorna nu. Askim buuuuu…:D

    Att kombinera Life och Gallerian är
    perfekt, är ju gång avstånd till båda.

    /Peter

    #566989
    Monica Helénius wrote:
    Ok! Intressant, och kul! De gamla skyltarna var nedtagna idag…här händer det grejjer :up:

    De jobbar för fullt. Du skall bara vete hur många gamla vhs-filmer som åkt ut.
    Dessutom var det så jäkla misskött, så de har haft att göra. Hände en väldigt rolig sak efter att de hade dammat av solarierna. Fråga henne det nästa gång ni träffas, trodde jag skulle pissa på mig av garv:D

    /Peter

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.