Har alla som gymmar Iphone?

Home Forums Repan Har alla som gymmar Iphone?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #101498
    #1075458

    Noterade att precis alla på mitt gym använder Iphone (förutom jag). Jag har själv en Nokia Lumia 920 och tycker den är underbar:-) Råkar det bara vara en slump att alla på mitt gym kör Iphone eller är träningsfreak mer benägna och vara trendiga (som iphone nu försöker vara)? Vad har ni för nalle?

    #1075474

    Nej, alla som tränar på gym har inte en iphone.

    #1075475

    Hehe självklart har inte ALLA som tränar på gym en Iphone. Det var mer en retorisk fråga och syftet är mer att se ifall det är så att folk som gymmar i större grad än folk i allmänhet använder Iphone. Jag tycker det är intressant och tror att det är så. Vad har du själv för mobil Jorgen?

    #1075484
    Berserker wrote:
    Hehe självklart har inte ALLA som tränar på gym en Iphone. Det var mer en retorisk fråga och syftet är mer att se ifall det är så att folk som gymmar i större grad än folk i allmänhet använder Iphone. Jag tycker det är intressant och tror att det är så. Vad har du själv för mobil Jorgen?

    Det tror jag inte. Som jag har förstått det så är det mer geografiskt betingat vilken typ av mobil (eller egentligen vilket OS) man väljer.

    Jag har en Samsung Galaxy S3.

    #1076362

    Nej, har en gammal Nokia. Har inte tid att syssla med smartphones-funktioner. Internet använder jag på datorn där jag har tangentbord. En schysst kamera i mobilen hade dock inte varit fel att ha.

    #1076586

    Då måste jag vara trendig :up: Har ju en HTC one
    Anledningen är att jag tycker den har bäst ljud.

    #1076599

    Samsung Galaxy SII, älskar asiater, hatar U.S.A. nuff said. :D

    #1076740
    Gran wrote:
    Samsung Galaxy SII, älskar asiater, hatar U.S.A. nuff said. :D

    Android-OS:et är amerikanskt.

    #1076743
    symisthekey wrote:
    Gran wrote:
    Samsung Galaxy SII, älskar asiater, hatar U.S.A. nuff said. :D

    Android-OS:et är amerikanskt.

    Jo det är sant, men jag har inte så mycket val. Lyckas jag välja bort en del av Amerika är det ett steg i rätt riktning.

    Sen att Google kör med öppen kod så att fler kan nyttja det är ju bara ett plus. :up:

    #1076768

    Jag kör Iphone och får den genom jobbet.

    Kör även IPad, IMac och Apple TV. LOVE IT

    #1079401

    Jag har en Samsung android mobiltele OCH en android läsplatta.
    Jag dissar bort allt asiatiskt (speciellt i fordonsväg) om jag kan på det området, men anser att Apple ännu är för dyrt.
    i synnerhet japanskt.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.