Hjälp mig med www.Work-Out.nu!

Home Forums Repan Hjälp mig med www.Work-Out.nu!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #78305
    #678699

    Hej på er fitnessfanatiker =)

    Jag heter David och jag håller på att bygga upp en webbplats som kommer att gå under namnet Work-Out.nu, och kommer vara placerad på [http://www.work-out.nu]. Tanken bakom webbplatsen är att den kommer att bli som en mötesplats / träningsjournal för er fitnessfanatiker, och göra det möjligt att skapa träningsschema, se statistik genom diagram för hur din träning går, boka en fotograf till ditt gym som kommer och fotograferar dig när du tränar och så vidare.

    Dock så behöver jag lite hjälp och inspiration för att hemsidan skall bli så fitness- och bodybuilding-funktionell som möjligt, och vänder mig nu till er här på forumet.

    Just nu söker jag hjälp med följande

    • Olika avdelningar för mattips vid olika tillfällen. Tex. Under deff, hårdtränging osv.
    • Olika bildgalleri-avdelningar för röstning på bilder (typ som på vackrast.se)
    #678700

    Röstning för bilder i stil med ”vackrast.se” ger det hela ett ganska oseriöst intryck. De flesta som tränar seriöst tränar nog inte för att lägga ut bilder som sedan ska bedömas genom betygsystem. Det blir lite för mycket fjortismentalitet över det hela. Ta bort den grejen i alla fall. Bildgalleriet kan du väl kanske ha kvar, vad vet jag? Det finns väl alltid de som vill lägga upp bilder på framgången.

    #678701

    Ja, det har du nog rätt i faktiskt. Behåller bildgalleriet och lägger till en kommentarfunktion till det istället, så kan man kommentera bilderna ;)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.