Inte så jävla illa av en fitnessbrud…

Home Forums Repan Inte så jävla illa av en fitnessbrud…

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #70977
    #549981

    Mitt alibi för att kalla mig människa, Maria Andersson, ”joggade” Stockholm Marathon på 3.20 i värmen idag. 46 plats bland diverse ryskor och andra och 32 i Sverige. I något hon gör för att få lite avkoppling i lyftandet. Hyfsbra, om ni frågar mig! Men skitdålig på att beräkna sluttiden är hon. Siktet var på under 4 timmar och kaaanske fanns en liten förhoppning om 3.30 i bra förhållanden och om allt flöt på.

    #549982
    Janpeter Sangborn wrote:
    Mitt alibi för att kalla mig människa, Maria Andersson, ”joggade” Stockholm Marathon på 3.20 i värmen idag. 46 plats bland diverse ryskor och andra och 32 i Sverige. I något hon gör för att få lite avkoppling i lyftandet. Hyfsbra, om ni frågar mig! Men skitdålig på att beräkna sluttiden är hon. Siktet var på under 4 timmar och kaaanske fanns en liten förhoppning om 3.30 i bra förhållanden och om allt flöt på.

    Jag och Linda kollade nyss på marathon.se och sökte på Maria… hittade två Maria Anderssson varav en var från Helsingborg… såg sen tiden och placeringen… Sanslös bra Maria! Stort Grattis från mig och Linda. Tråkigt att det inte blev av att vi sågs! En annan gång så.

    #549983

    Hyfsat ;) Hoppas ni njuter av värmen, även om den var emot löparna idag :)

    #549984

    Hennes löparegenskaper uppväger hennes sluttidsberäknaregenskaper i mina ögon. Imponerande!

    #549985

    Skit kul och bra Maria :up:

    #549986

    Galet bra skulle jag vilja säga! Imponeras av alla som orkar/vill springa längre än 200 m :)

    #549987
    TeTe wrote:
    Galet bra skulle jag vilja säga! Imponeras av alla som orkar/vill springa längre än 200 m :)

    Får hålla med där, även om jag förundras mer än imponeras.

    #549988

    Verkligen imponerande! Grattis till den prestationen Maria… roligt att fått följa din resa från ”vanlig” motionär till marathonlöpare:emo-thumb

    Mvh Erika

    #549989

    Nu får Åsa se upp, jag är så impad Maria, coolt!!:up:

    #549990

    Tack för era vänliga ord!

    Detta är inte en ny tävlingsform för mig. Det är endast motion. Jag har börjat bli så gammal att det inte är lika viktigt att vara ”bäst” eller trimma tider. :) Ganska skönt att BARA fokusera på att överträffa sina egna förväntningar och krossa sina tvivel.

    Det gjorde jag när jag gick från sega ben på fredagen till att tycka att jag var piggare än på länge efter tre mil…. :)
    Att kunna öka takten sista halvan av maran och spurta på slutet var en cool känsla.
    Kroppen är fantastisk!! Som man kan vänja den vid att tåla mer o mer…. :)
    DET är känsla det!

    #549991

    Mitt under diet i en ”skaplig” form kom Maria 2:a i Damer Elit i ett halvmaraton!

    Grattis Maria, grymt bra gjort!
    [http://mariaandersson.wordpress.com/ http://mariaandersson.wordpress.com/%5D

    #549992

    Tillsammans med Mini Åsa är athleticmia min stora idol :worship:

    #549993

    Tack för uppmärksamheten!
    Tänkte att jag får hålla på med en riktig sport också och inte bara fintessfjams… ;)

    Löpningen är bara början… :)

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.