Jag hatar julen

Home Forums Repan Jag hatar julen

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #77187
    #646949

    För gymet är stängt i en vecka. Kalla det besatthet, men varför inte låta polisen, brandmän och sjukhuspersonal ha långledigt också

    #646950
    Thomas.B wrote:
    Varför skulle det vara besatthet?
    Hitta ett öppet gym och träna, problem löst.

    Betalar du bensinen då. Är väl upp mot 15-20 mil skulle jag tro

    #646951

    Ut o gå, spring, vad som helst :)

    Om det är 15-20 mil till ett annat gym, så verkar du bo ganska öde.. Gå ut o hugg lite skog elr nåt! :)

    #646952

    Ahmen, fan va larvigt.. Lägg dig under köksbordet och bänkpressa skiten med all julmat på, sen äter du upp allt.

    #646953
    Voldemaahr wrote:
    Ahmen, fan va larvigt.. Lägg dig under köksbordet och bänkpressa skiten med all julmat på, sen äter du upp allt.

    :D
    Bästa förslaget. :)

    #646954

    Eller så fattar du bara att en vecka med vila, julmat och glädje är det mest anabola du kan utsätta din kropp för.

    Antar att du tränar rätt frekvent ifall du inte klarar dig utan det en vecka, så då kommer det säkert i all sin ironi bara gynna ditt byggande.

    Ifall det nu är muskler du försöker bygga, självklart. Om du tränar för att gå ner i vikt har jag ingen bra bortförklaring. :D

    God jul, för HELVETE!!!!!

    [http://pix.nofrag.com/d/8/0/9758ffaf098add76ae076a3678ca7.html [img=http://pix.nofrag.com/d/8/0/9758ffaf098add76ae076a3678ca7tt.jpg]]

    MVH

    #646955
    Marcus Syvertsen wrote:
    hej

    jag har redan vilat i en vecka (bortrest) och jag känner mig lat och äcklig :p

    hittade lite gamla skivstänger och gjorde så gott det gick i hallen. men inte var det roligt

    NetCurse wrote:
    Om det är 15-20 mil till ett annat gym, så verkar du bo ganska öde.. Gå ut o hugg lite skog elr nåt! :)

    det är närmre än så till nästa gym men de har också stängt

    #646956

    Jo, man får försöka se det som en vilovecka :P

    #646957

    Ät gott & ha det trevligt!!! Snart kan du träna som aldirg förr !

    #646958

    Gratis grejer, gratis mat & gratis dricka. + ett tillfälle att ha skjorta väst & hängslen.:D

    Grymt ju.

    Sen är det ju en fördel att man kör på ett dygnetruntöppet gym!:up: Ska ner & köra nu , blir nog lite hantelpress imorron före Kalle Anka med.:pop:

    #646959

    Improvisera då.
    Har du bröst på schemat så kör 5 set maxreps armhävningar osv.
    Kroppsvikt räcker rätt långt, bara hitta på…

    #646960
    Alm wrote:
    Improvisera då.
    Har du bröst på schemat så kör 5 set maxreps armhävningar osv.
    Kroppsvikt räcker rätt långt, bara hitta på…

    Jag körde ett halvdant helkroppspass.

    Hantelpress på stol+byrålåda, chins ute i snön, osv, osv, etc, osv

    Edit: Jag hittade som sagt lite vikter och dylikt

    #646961
    thomas.R wrote:
    varför inte låta polisen, brandmän och sjukhuspersonal ha långledigt också

    JAAAAAAAAAAAAAA TACK:p

    #646962

    Vedhuggning har tydligen mätts upp i något laboratorie till att vara bland det mest energikrävande man kan göra, så ut och hugg ved med dig! Har du ingen ved att hugga föreslår jag att banka på ett bildäck, lillebror eller liknande med en slägga. Eller var snäll mot lillebror föresten, kom på att jag själv är en lillebror…

    Kör ”strongman träning”. Fyll en skottkärra med snö och släpa runt. Har du en hockeytrunk hemma kan du packa den full med något tungt (typ sandsäckar eller svärmor), bär den så långt du orkar och upprepa 3 set. Har du bil? Bra, knuffa den så långt du orkar i hög fart 3 gånger (akta nedförsbackar bara).

    Bara att vara kreativ! :) Och själv är jag hemskt glad att jag kommer in på gymmet dygnet runt året runt. :devil:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.