Jordgubbsyoghurt utan ”bitar”??

Home Forums Repan Jordgubbsyoghurt utan ”bitar”??

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #77104
    #646514

    Någon som har nåt lite nyttigare tips på nån jordgubbsyoghurt UTAN bitar i, förutom yangster? :D Jag pallar inte med bitar… urk…

    Nu sitter jag här på jobbet och skedar i mig viktväktarnas yoghurt….men visst fan var det bitar i den med… det står ju nästan aldrig om det är bitar eller inte..

    #646515

    Jag försöker ju bejaka barnet inom mig haha:D

    Nä jag har fan inte kunnat få i mig grejer med klumpar sen jag var liten :p vare sig det e en klump i potatismoset eller i proteinshaken så kan jag få kväljningar…. sjukt :p

    Så kom igen nu folket :D Ge mig nåt tips!

    #646516
    Robert Svensson wrote:
    Köp den du gillar med klumpar, kör ner skiten i mixer så problem löst.

    =)

    Den jag gillar är Yoggi Yangster, och den har inga klumpar, men lite för mkt av det goda i.. 13 gram kolisar och 3% fett, den klumpiga jag försökte få ner förut hade 10 gram kolisar och 0.1 % fett. Lite roligare näringsvärde, men värre att få ner..

    Jag vet jag vet….”åååååh….nödvändig tråd….jävla pucko” :p Men ja, den e nödvändig för mig :D

    #646517

    Blanda kvarg med jordgubbsfunlight och lite sötningsmedel, späd ut till önskad konsistens med vatten. Blir bra mkt billigare o nyttigare än alla youghurtar, förutsatt att du såklart köper din kvarg på Lidl..

    Om inte det passar, så har Danone gjort en fruktyoughurt som heter Vitalinea, finns i vanilj, mango o jordgubb, har för mig att det dock finns 4 smaker till.. fettfri, sockerfri o utan konserveringsmedel.. har för mig att det är runt 45-50kcal/100g..baksidan då..den är väldigt dyr jämfört med andra.

    #646518
    Quote:
    XXXL-EXPLOSIVE FIBRES

    Tack så mycket sister of Zone :D Ska testa denna.

    Quote:
    Linda Byström

    Jo jag har fortfarande uppehåll från kvargen faktiskt:p älskade det förut…åt ett halvkilo om dagen minst 6 dagar i veckan under en lååång tid…. sen blev jag lite trött på det faktiskt :)

    Men Vitalinea ska jag testa =) Tack så mycket.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.