Kalsonger för breda lår

Home Forums Repan Kalsonger för breda lår

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71547
    #563746

    Jag har länge haft problem med att alla kalsonger jag köper (även Large) är för smala för mina lår. Jag är 1,75 på 67kg såj ag är ganska så smal men låren är breda och problemet är att kallingarna jämt åker upp så jag hela tiden måste dra ner de o det ser ju ganska kul ut om man går med handen innanför byxorna hela dagarna….

    så med tanke på vilka breda lår alla måste ha på body så borde ju någon veta var man kan få tag i kallingar som passar oss bodybuilders, eller iaf märken.

    #563747

    kör italiano annars :p

    #563748

    Vet ju inte hur dina lår ser ut, men jag som är ganska rund och glad på 115-120kg för tillfället kör nästan bara Björn Borg (L & XL), och jag tycker dem sitter perfekt :)

    #563749

    Ja Björn Borgs boxers är de enda jag kan använda om jag inte vill få benen på kalsongerna upprullade. Det måste vara de med långa ben dock, inte ”short shorts”. Tyvärr är de lite svåra att hitta ibland.

    #563750

    man har inte stora lår på 67 kg, bild!

    #563751

    robert de rullar upp längs låren, inte rövproblemet, men ska kolla på björn borg kallingarna, har nämligen inga så tack för tipset!

    #563752

    Jag kör på gamla kallingar (seriöst)… ;D

    #563753

    Kör på man basic som man köper på dressman, jag kör med dem, finns i stora storlekar också..

    #563754
    Robert Svensson wrote:
    Ok!

    Kan det inte ha att göra med resorerna och eventuellt kvalitèn på kallingarna…? Ett par ifrån Ö.B är ju inte samma sak som ifrån Björn Borg, om du hänger med mig nu.

    Lite synd att man inte får lämna tillbaka underkläder, fast det är ju av en anledning, också.

    Du kanske skulle beskriva ditt ”problem” för butikspersonalen på, exempelvis ”Dressmann”, som tillhandahåller lite finare kallingar. Om det är värt det, är ju upp till dig. Jag tycker inte att underkläder är värt en hundralapp i alla fall. Eller mer.

    kan mycket väl vara att kvaliten på mina suger får ta o kolla upp det, de bästa jag provat än sålänge är försvarets men då måste man ha haft på sig de 1dag för att de ska töja ut sig :D

    #563755

    67 kg på 175 cm, av din avatar att utgå ifrån så förstår jag ditt problem. Måste vara ruskiga buggar du ligger inne med! Kör string, löser det mesta av problemen, samt du får mycket blickar. Bra tips på var du kan köpa string om du tycker det är genant över disk, String-Emil.

    Mvh Mjao

    #563756

    Y-front är både snyggare och bekvämare.

    #563757

    Det är ju bara att dra riktigt gamla och uttvättade kalsonger som är jätte utvidgade längs låren, plus att det känns som en frihet för Mr. Penis som hänger där och dinglar och får mycket luft.

    #563758

    Låter nästan otroligt.

    #563759

    Köp en mindre storlek och av vettig kvalitet så borde det nog lösa sig. ;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.