Killar – hur många rakar benen och varför?

Home Forums Repan Killar – hur många rakar benen och varför?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author
    Posts
  • #70475
    #540444

    Försökte mig på en rakningen en gång men reaktionen från frun var ” helvete – jag vill väl för fan inte vara ihop med nån pojke” så har lagt ner det där… Får bli till tävling.

    Fördelar – Ser inte ut som en apa?

    Nackdelar – >För många!

    #540445
    Stjarnan wrote:
    Skulle aldrig få för mig att raka benen! Lite manlighet får man ha kvar även om man är fåfängd!! :)

    Verkligen, skulle känna mig helt naken utan mina håriga styltor.

    #540446

    Nepp, aldrig gjort och kommer väl endast göra när man ska tävla. Benen är faktiskt det enda stället som håret får vara kvar på!

    #540447

    Jag rakar benen. Och jag känner mig inte mindre manlig för det. :)

    #540448
    faogel wrote:
    Jag rakar benen. Och jag känner mig inte mindre manlig för det. :)

    kan ju ha att göra med att du har grova styltor :) då spelar de ingen roll:emo-thumb

    #540449

    jag trimmar benen ;) känner mig frächare efter :)

    #540450

    Har man grova ben med definition på tycker jag det ser brutalt ut.
    Men e man lönnis så förstår jag att det känns tryggare med hår.

    #540451
    JfaC wrote:
    Fördelar?

    Nackdelar?

    Fördel:man slipper gå runt och fälla hår=mindre städande

    Nackdel:när man vaknar så tror man att man ligger brevid en snygg tjej men kommer på att man tar på sig själv:|

    #540452

    Nej! Håret får vara kvar fram tills det ska tävlas!

    Har rakat benen på fyllan några gånger och då alltid så att det blir roliga mönster, typ + tecken eller spiraler men aldrig i nyktert tillstånd!

    #540453

    Har inte så mycket hår av genetiska skäl. Men jag rakar bara dem ändå till tävling. Kanske om man blir riktigt grov en vacker dag kan man gör det på sommaren.

    #540454
    JfaC wrote:
    Mina vader mäter runt 49cm, och mina lår runt 73cm, har jag ”rätten” att raka dem?:D

    Utan tvekan. Bort med skiten!!!

    #540455

    Jag ”ansar” benen. Detta innebär att jag låter håret vara cirka 1 cm långt. Känns och ser betydligt fräschare ut än när det är totalt vildvuxet.

    // Calle

    #540456
    Calle Sirén wrote:
    Jag ”ansar” benen. Detta innebär att jag låter håret vara cirka 1 cm långt. Känns och ser betydligt fräschare ut än när det är totalt vildvuxet.

    // Calle

    Allt eller inget som gäller Calle ;)

    #540457
    JfaC wrote:
    Mina vader mäter runt 49cm, och mina lår runt 73cm, har jag ”rätten” att raka dem?:D

    50,8 och 76.2cm är gränsen. 20 och 30 tum (jag skojar inte med dig för att du snubblar på målsnöret, men sådana är reglerna. skyll på amerikanerna som är urfolket i BB och som inte vet vad metriska systemet är)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.