Kläder till pyjamas tema på krogen? TIPS!

Home Forums Repan Kläder till pyjamas tema på krogen? TIPS!

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #71593
    #564399

    Tjena, ikväll blir det utgång och i sista sekund fick man höra att det är pyjamas tema så det måste man haka på :D

    Min tanke hittills är morgonrock, linne, boxer och ragg sockar men mycket mer kommer inte in till idé lådan.

    Så tips efterlyses men tänk på att jag har inte så mycket att jobba med och har inte tillgång till någon butik.

    Please help me :ike:

    #564400

    Sidenrock, en hårig bringa & en cigarr.
    Kan inte bli fel!

    #564401
    David Eriksson wrote:
    Sidenrock, en hårig bringa & en cigarr.
    Kan inte bli fel!

    Kan bara hålla med, det där är ditt ända val. :emo-thumb

    #564402
    HooKeN wrote:
    Min tanke hittills är morgonrock, linne, boxer och ragg sockar men mycket mer kommer inte in till idé lådan.

    Vad är det för fel med det? Jag hade skippat linnet dock. Boxerskjortsen hade jag behållt pga förkylningsrisken.

    #564403
    henkebenke wrote:
    Vad är det för fel med det? Jag hade skippat linnet dock. Boxerskjortsen hade jag behållt pga förkylningsrisken.

    Inget större fel med det men inte så svårt att komma på, roligare med något ovanligt/klurigt :)

    #564404
    HooKeN wrote:
    Inget större fel med det men inte så svårt att komma på, roligare med något ovanligt/klurigt :)

    Att bara gå i boxerskjorts är ju också ett alternativ, speciellt om du har några som ser lite annorlunda ut, typ med hjärtan eller leopardmönster eller nåt. Risken är dock att du inte blir insläppt på krogen då.

    #564405
    henkebenke wrote:
    Att bara gå i boxerskjorts är ju också ett alternativ, speciellt om du har några som ser lite annorlunda ut, typ med hjärtan eller leopardmönster eller nåt. Risken är dock att du inte blir insläppt på krogen då.

    Och att försöka flexa lill-HooKeN i 2,3 grader mitt i vintern känns inte heller överspännande :D

    #564406
    HooKeN wrote:
    Och att försöka flexa lill-HooKeN i 2,3 grader mitt i vintern känns inte heller överspännande :D

    På krogen är det väl inte 2-3 grader? Ta taxi dit och gå in fort som f-n, och väl där får du hålla värmen med stärkande drycker, så går det nog bra! Jag var Tarzan, endast iförd ett par leopardkallingar, på en maskerad i november en gång, utan problem!

    #564407
    henkebenke wrote:
    På krogen är det väl inte 2-3 grader? Ta taxi dit och gå in fort som f-n, och väl där får du hålla värmen med stärkande drycker, så går det nog bra! Jag var Tarzan, endast iförd ett par leopardkallingar, på en maskerad i november en gång, utan problem!

    Helt klart tufft :D Har ett par kallingar där det står, Fuck you, iam fameous. Kanske skulle vara något :D

    #564408

    Haha kör på det med kallingarna… låter klockrent :D

    #564409

    Fast jag råder dig verkligen kolla upp så du kommer komma in på krogen med dem i så fall… Gör du inte det förstörs ju hela kvällen! :(

    #564410
    henkebenke wrote:
    Fast jag råder dig verkligen kolla upp så du kommer komma in på krogen med dem i så fall… Gör du inte det förstörs ju hela kvällen! :(

    Det blir morgonrock, kallingar, linne och apfeta pappegoj tofflor :D

    #564411
    HooKeN wrote:
    Och att försöka flexa lill-HooKeN i 2,3 grader mitt i vintern känns inte heller överspännande :D

    detta kanske kan hjälpa dig
    [http://www.coolstuff.se/Push-out_Kalsong]

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.