Kroppsbyggare fast i drograzzia

Home Forums Repan Kroppsbyggare fast i drograzzia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #562313

    [http://www.gt.se/nyheter/1.1558684/kroppsbyggare-fast-i-drograzzia]

    Vad tycker och tänker ni när ni ser detta?

    #71445
    #562315

    Man får väl öht inte diskutera *** på den här brädan?

    Jag tycker att det är mycket bra att folk med illegala preparat åker fast.

    #562317
    Kreh wrote:
    Man får väl öht inte diskutera *** på den här brädan?

    Jag tycker att det är mycket bra att folk med illegala preparat åker fast.

    Nu är det ju inte en diskussion om just AAS utan om artikeln..

    #562318

    Vad vill du diskutera angående artikeln då ?
    Jo killen som skrev den, har använt punk, svart textfärg och en bra font. :

    #562320
    Daniel Magnusson wrote:
    Nu är det ju inte en diskussion om just AAS utan om artikeln..

    Jag förstår inte frågan, vill du veta första spontana tanken som dyker upp när jag läst artikeln? Eller är det innehållet i sig du vill höra en kommentar om? För att vända på frågan, vad tycker du själv och vad anser du är värt att disskutera?

    #562322
    sebbeboy wrote:
    Vad vill du diskutera angående artikeln då ?
    Jo killen som skrev den, har använt punk, svart textfärg och en bra font. :
    Daniel Magnusson wrote:
    [http://www.gt.se/nyheter/1.1558684/kroppsbyggare-fast-i-drograzzia]

    Vad tycker och tänker ni när ni ser detta?

    Där har du svaret.

    #562324

    Vad tycker du själv?

    #562326
    jwallin wrote:
    Jag förstår inte frågan, vill du veta första spontana tanken som dyker upp när jag läst artikeln? Eller är det innehållet i sig du vill höra en kommentar om? För att vända på frågan, vad tycker du själv och vad anser du är värt att disskutera?

    Okej, om vi ska vara sådana! Vad tycker du om att 2 utav Sveriges bästa bodybuilders har åkt fast i en dopingrazzia?

    #562328

    Jag tänker ”varför envisas några med att fuska när alla är rena för att det går utan, iaf enligt dom själva”

    #562330
    Kreh wrote:
    Vad tycker du själv?

    Jag tycker ingenting. Vad tycker du?

    #562332

    ”Jag tycker att det är mycket bra att folk med illegala preparat åker fast.”

    #562334

    Jag tycker det är synd att vissa får ta skiten får något alla gör. Syndabockar medan dom andra fortsätter sitt race.
    Sen tycker jag även det är tråkigt med dubbelmoralen vissa forum och tidningar har, som hyllar dom som inte åker dit och förvisar dom som gör det.
    Samtidigt förstår jag att dom är tvungna att ha vissa officiella ståndpunkter.

    En crazy sport indeed.

    #562336
    Daniel Magnusson wrote:
    Okej, om vi ska vara sådana! Vad tycker du om att 2 utav Sveriges bästa bodybuilders har åkt fast i en dopingrazzia?

    Jag tycker det är intressant att polisen lägger så mycket resurser på detta.

    Det känns som om någon behöver skapa struktur i polisens tänkande, de finns större problem än elitidrottare som trycker.
    Gängkulturen i GBG är väl ett välkänt problem, vad gör polisen åt detta ? Jo, inte speciellt mycket.

    #562338

    Det är olagligt och det finns ett straff för det. Mycket mer än så är det inte, vi som inte jobbar med att upprätthålla lagen har inget att säga till om det.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.