Liten pojke drogad efter tandläkarbesök.

Home Forums Repan Liten pojke drogad efter tandläkarbesök.

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #65664
    #456763

    Vet inte om den har varit uppe redan, men jag tycker den är sjukt rolig. :D
    [youtube=txqiwrbYGrs]

    #456764

    Hahahah

    #456765

    hah, sjukt rolig kille!

    #456766

    hahaha :P

    #456767

    Haha, jag och brorsan hade lite problem med tandläkare när vi var mindre och var på en specialklinik här i Stockholm. Efter en otäck inflammation i min underkäke åkte jag på någon duktig bedövningsmetod med sprutor och gasmasker och skit. Mitt tillstånd ska enligt utsago ha varit något liknande, fast bara under själva ingreppet. Grabben är ju stenad halvvägs till västindien fortfarande efteråt. :D

    #456768
    Marcus Syvertsen wrote:
    Haha, jag och brorsan hade lite problem med tandläkare när vi var mindre och var på en specialklinik här i Stockholm. Efter en otäck inflammation i min underkäke åkte jag på någon duktig bedövningsmetod med sprutor och gasmasker och skit. Mitt tillstånd ska enligt utsago ha varit något liknande, fast bara under själva ingreppet. Grabben är ju stenad halvvägs till västindien fortfarande efteråt. :D

    Haha:D

    Jag hade sån tandläker skräck när jag var mindre, så när mamma skulle få mig till tandläkaren hängde jag i hatthyllan medan hon drog mig i benen tills jag låg rak-lång i luften. När vi väl kom dit försökte söva mig med gas blev jag ännu piggare och sprang runt i hela lokalen som duracellkanin på ecstasy, allt för att inte sitta i den där förbannade läkarstolen bredvid den hemska tandläkaren skulle göra mig illa.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.