Metalica biljetter

Home Forums Repan Metalica biljetter

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #72137
    #572333

    Någon som har två stycken Biljetter till Metalica som dom vill sälja?!

    #572334

    haha tack;)….det är inte jag som ska ha dom….men kanske skulle lära mig stava:)
    hahah

    #572335

    Skulle inte köpa av dessa jävla svin som fifflar och säljer biljetterna för 5000kr, även finns det ”vetskap” om att falska biljetter finns ute, själv går jag i självmordstankar då jag inte fick tag i några!! :frust:

    #572336
    Robert Svensson wrote:
    Det bästa är att bojkotta totalt, även om man är jävligt sugen på att ringa och köpa ett par st.

    Vi skulle ta efter Danmarks exemplariska system. Förbjud sådan verksamhet.

    Äckligt förbannad blir man också när Ticnet-ombud har köpt på sig egna biljetter och sedan säljer vidare. Det retar ju gallfeber om något.

    Aa, läste igen på aftonbladet om ngn ”Maria” som jobbat 2005 på en spelbutik och såg då en anställd mata ut buntar med biljetter till Black Sabbath och sålde dem i affären åt ngn fifflare! :frust::frust:

    #572337

    Metallica är väl ok, men 5000kr?

    #572338
    Peter Fredriksson wrote:
    Metallica är väl ok, men 5000kr?

    Ok? OK? OK?!! Dom är fan bättre än oralsex. Så det är väl precis på gränsen att man kan tänka sig att betala 5000 för det.

    #572339
    Tobias Borg wrote:
    Ok? OK? OK?!! Dom är fan bättre än oralsex. Så det är väl precis på gränsen att man kan tänka sig att betala 5000 för det.

    Edit: Är man ful kan det vara värt att ge fem tusen för Metallica biljetter.

    #572340

    Bättre än oralsex?…ahahhaha neee du:)

    Det är en polare som tycker dom e så jäkla bra,själv så tycker jag dom inte är något speciellt.

    Tack vet jag In flames den 1 november i lisebergshallen!!!!

    #572341
    Tobias Borg wrote:
    Ok? OK? OK?!! Dom är fan bättre än oralsex. Så det är väl precis på gränsen att man kan tänka sig att betala 5000 för det.

    Ska du och se dem Tobbe? Har sån jävla ångest! :(

    #572342
    priest__88 wrote:
    Bättre än oralsex?…ahahhaha neee du:)

    Det är en polare som tycker dom e så jäkla bra,själv så tycker jag dom inte är något speciellt.

    Tack vet jag In flames den 1 november i lisebergshallen!!!!

    Har sett Metallica 6-7 gånger men efter Justice turnen blev dom bara som en lång gäspning. Tacka vet jag sista gigget med Cliff i solnahallen -86, då var det tamejfan drag:buttrock:

    Vi ses på In Flames 1 november, känns aom en mer givande spelning!

    #572343
    Tobbe K wrote:
    Har sett Metallica 6-7 gånger men efter Justice turnen blev dom bara som en lång gäspning. Tacka vet jag sista gigget med Cliff i solnahallen -86, då var det tamejfan drag:buttrock:

    Vi ses på In Flames 1 november, känns aom en mer givande spelning!

    Ojoj, det sku jag velat uppleva!!

    Hur kan ni säga såhär, ”Jämföra” In Flames med Metallica!! 😥 In Flames är jävla sell-outs som började spela skitmusik efter clayman albumet!! 👿 :nono:

    #572344

    Men det brukar la komma eftersläpp och liknande? kan fan inte tänka mig att missa denna koncerten…piss att den går i stockholm med :D

    #572345
    MATTI wrote:
    Ska du och se dem Tobbe? Har sån jävla ångest! :(

    Nej, tyvärr. Funderar dock på att köpa sista minuten biljetter på tradera/blocket. Det kan fan vara värt några tusenlappar.

    #572346

    yepp!Ses den1 november!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.