Mp3/Ipod till gymet…

Home Forums Repan Mp3/Ipod till gymet…

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #77945
    #676820

    Tur att man har musik på gymmet, bängligt med Mp3, har inte era gym musik? =O

    #676821
    Robert Svensson wrote:
    Hur uppskattat på en skala tror du Dimmu Borgir och Graveworm är på gymet? :D

    Jag kan lova dig att det är bättre än vad som körs på Tumba Träningscenter :p.

    #676822

    jag är ensam på mitt gym 9 ggr av 10 så jag kan alltid välja musik. måste va jävligt att behöva ha grejor i öronen när man tränar?!

    shuttle har väl ingen möjlighet att ha mappar som thomas.b ville? finns jättebilliga mp3 spelare av lite udda märken som inte är större än en tändare.

    #676823
    Robert Svensson wrote:
    Klart att vi har stereo med musik på gymet. Bara det att folk ibland har lite olika tycke vad gällande volym och musik. Matti du borde ju veta. Hur uppskattat på en skala tror du Dimmu Borgir och Graveworm är på gymet? :D

    :)

    Det hade lätt fått spelas på vårat gym, dels kan inte äldre kvinnor på sig en skivspelaren och dels är det ingen som bryr sig! :emo-thumb

    #676824
    frida.b wrote:
    Saken med iPod/mp3 är ju att man kan stänga ute allt ljud så som folk som pratar dålig musik etc. Oerhört skönt att slippa lyssna på alla som snackar

    Precis, och ser man tillräckligt fokuserad ut och håller Ipoden synlig så håller sig folk borta från en. Lyckan är total. :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.