Musik till en träningsvideo

Home Forums Repan Musik till en träningsvideo

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #49905
    #120165

    Grejen jag funderar på är hur jag ska göra för att få lagt den musik jag vill till en träningsvideo utan att youtube eller facebook eller nån annan stänger av det pga. upphovsrätt eller liknande…

    Ser ju en massa filmer med kända artister som musik…
    Men dom gånger jag försökt så blir det till ingenting…

    #120166

    Ingen?

    #120167

    Jag gör ingenting, laddar upp filmen, får ett meddelande om att den är upphovsrättsskyddad men behöver inte göra något, gör ingenting och filmen stannar uppe med musiken kvar. Ibland så fungerar den inte på mobiler dock.

    #120168

    Jag har också haft probs med upphovsrätten. Tidigare stängdes mina videos ned, men
    efter ett tag så fungerade de igen, med musik och allt.

    Det finns ”lösningar” om problemet kvarstår, dock verkar de vara högst tillfälliga och
    ibland fungerar de inte alls. Sök så finner du exempel.

    #120169
    Aron wrote:
    Jag gör ingenting, laddar upp filmen, får ett meddelande om att den är upphovsrättsskyddad men behöver inte göra något, gör ingenting och filmen stannar uppe med musiken kvar. Ibland så fungerar den inte på mobiler dock.

    Försökte iförrgår ladda upp en film till facebook och det kom ett meddelande att den är borttagen och om jag laddar upp den pånytt tas den bort eller så stänger dom kontot.

    På Youtube så brukar dom ju nog oftast komma upp, men nån gång har dom disablat ljudet helt…

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.