Musiker på forumet?

Home Forums Repan Musiker på forumet?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70978
    #549994

    Ät det fler än mig som lirar musik här? Själv spelar jag gitarr i ett bluegrassband sedan ett par år tillbaka. Har lirat gitarr sedan 1991.

    #549995

    Det finns en snubbe med nicket ”Musikern” här på forumet. Vrkar ju som om han skulle kunna tänkas lira något ;)

    #549996

    jag är basist :D metalcore/rapmetal lirar jag :D

    #549997

    Komponerar musik nästan dagligen, dock är jag fruktansvärt långsam i processen, medvetet dock. Spelat elgura i metalband sen mitten av 90-talet och fram till 2001-2002 kanske. Har visat alster för skivbolagsfolk och de gillar mig. Men jag leverar aldrig eftersom jag inte bryr mig om musiken annat än mål för självuppfyllelse. Numer sjunger jag också.

    #549998

    Här har vi en till musiker… Låtskrivare, sångerska och pianist.
    Har nyss spelat in en musikvideo, som i skrivande stund håller
    på att klippas och redigeras.

    Artistnamn: Kitaria

    Ett par låtar samt bilder finns på:

    [http://www.myspace.com/katarinamoberg]

    Roligt att det finns fler som håller på med musik här på forumet!

    #549999

    Svensk underground hiphop spelas bäst in hemma hos mig! q(^_^)p

    #550000
    dinomog wrote:
    jag är basist :D metalcore/rapmetal lirar jag :D

    vad heter bandet? :) Länka myspace.

    #550001

    Waaaay back in the day (för mig alltså ;)). Då var det elektroniskt, eller vadfan det kallas, och chip som gällde.

    Katti wrote:
    Här har vi en till musiker… Låtskrivare, sångerska och pianist.
    Har nyss spelat in en musikvideo, som i skrivande stund håller
    på att klippas och redigeras.

    Artistnamn: Kitaria

    Ett par låtar samt bilder finns på:

    [http://www.myspace.com/katarinamoberg]

    Roligt att det finns fler som håller på med musik här på forumet!

    Schysst låt på myspace :up:

    EIDT: låtar*

    #550002
    Niclas Holgersson wrote:
    vad heter bandet? :) Länka myspace.

    [www.myspace.com/noregretsswe] bandet heter Ignite The Rage, dock hette vi No Regrets innan vilket framgår av myspacen. Gjorde lite major changes nu i böjan av augusti så allt är inte på plats riktigt än :)

    vi har ny lineup i bandet dock och med det ett nytt sound. Ska in i studion nästa vecka, så de kommer nytt material snart :D

    #550003
    dinomog wrote:
    [www.myspace.com/noregretsswe] bandet heter Ignite The Rage, dock hette vi No Regrets innan vilket framgår av myspacen. Gjorde lite major changes nu i böjan av augusti så allt är inte på plats riktigt än :)

    vi har ny lineup i bandet dock och med det ett nytt sound. Ska in i studion nästa vecka, så de kommer nytt material snart :D

    Djävla gött groove i riffet i Attitude! :emo-thumb Egen komposition?

    #550004

    Jepp attitude är egen :) den låten är vår ”mainlåt” så att säga. Kul att du gillar den :)

    #550005
    -Micke- wrote:
    Schysst låt på myspace :up:

    EIDT: låtar*

    Tack så mycket! ;) Skriver nu låtar för fullt inför en eventuell inspelning av en fullängdad skiva… Rekar lite skivbolag nu för lansering av videon m.m… Man får se vad som händer helt enkelt. :ph34r:

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.