Någon modellfotograf som fotar bodybuilders är intresserad av att fota mig

Home Forums Repan Någon modellfotograf som fotar bodybuilders är intresserad av att fota mig

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #51782
    #125791

    Be nån kompis/bekant ta en bild och släng upp den här som ”teaser”. Tycker det är extra kul när folk som har oddsen emot sig (om man säger så) anstränger sig och lyckas överträffa sig själv :up:

    #125792

    Hej Max,

    jag plåtar väldigt mycket bodybuilding och fitness för en variation av företag och märken, och kan mycket väl tänka mig att sälja in det här hos något av dem förutsatt att du är i tillräckligt bra fysisk form för att det ska se ballt ut på bild.

    Vi har en del byggare i Sverige som tävlar i rullstolsklassen, och förutsatt att din fysik ser tillräckligt bra ut tror jag att det kan vara en jävligt häftig artikel att göra – förutsatt att jag eller någon av mina kollegor får intervjua dig ganska utförligt om träningslivet som rullstolsbunden.

    Har du några bilder på dig själv och din fysik, så att jag får se att du är aktuell för att figurera i en tidning eller på en hemsida? Isf vill jag att du skickar dem till mig. Min privata mailadress står här nere i signaturfältet. Ta kontakten via den mailen.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.