Nu ska jag ragga brudar

Home Forums Repan Nu ska jag ragga brudar

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 236 total)
  • Author
    Posts
  • #931704
    Jacksatan wrote:
    Jomen vilka brudar kommer?? haha. Jag vill ju ha nån vettig för guds skulle.

    tänkte på samma sak du hann svara före mig:)

    #931705

    Jag kommer dock sätta stor tilltro till det nystartade summercamp som Andreas Guiance ska sätta upp i sommar. Det är lite vägledning för tafatta killar så att säga. Man får lära sig grunderna i att få tag på tjejer. Dvs, slå nåra ackord på en gitarr, ge komplimanger, tvätta sig under armarna etc. Kommer troligen bli en fortsättningskurs till hösten som hittills går under utvecklingsnamnet ”vad gör du när du kysst tjejen?”.

    #931706

    Prova alla fyra!NÅGON får du ju med dig hem iallafall.:D

    #931707
    cati wrote:
    Prova alla fyra!NÅGON får du ju med dig hem iallafall.:D

    Hm.. kanske får omformulera mig i den här tråden. Att få hem NÅGON är aldrig ett problem. Jag vill ju få hem nån snygg, vettig och trevlig tjej. =)

    #931708
    Jacksatan wrote:
    Hm.. kanske får omformulera mig i den här tråden. Att få hem NÅGON är aldrig ett problem. Jag vill ju få hem nån snygg, vettig och trevlig tjej. =)

    Hihi,sorry!Läste bara ditt första inlägg med dina olika raggningsförslag!:)

    Om det är väldigt akut så kan du väl sätta ut en kontaktannons?:p :D Eller gå med i spraydate?

    #931709
    cati wrote:
    Hihi,sorry!Läste bara ditt första inlägg med dina olika raggningsförslag!:)

    Om det är väldigt akut så kan du väl sätta ut en kontaktannons?:p :D Eller gå med i spraydate?

    Njaee alltså tråden är ju mer menat som ett skämt. Folk kommer ju tro att jag är helt desperat, men så är inte fallet. hehe
    OM jag blir desperat kan det dock va bra att ha den här tråden med alla tips och råd. =)

    #931710
    Jacksatan wrote:
    Det räcker väl med att jag tränar väldigt mycket, jag vill inte ha en tjej som är likadan. ;)

    Hm…vem har sagt att alla som är medlemmar på forumet tränar/ är intresserade av träning? ;)

    #931711
    Ping wrote:
    Hm…vem har sagt att alla som är medlemmar på forumet tränar/ är intresserade av träning? ;)

    Ja jag kanske gör grymma generaliseringar men varför är man medlem på ett träningsforum om man inte är intresserad av att träna? Kanske för att hitta (1)snygga, (2)vältränade killar? Ingen av dessa icke träningsintresserade tjejer har dock hört av sig så antar att jag antingen inte har 1 eller 2.

    #931712

    Säg att du jobbar tv… funkar alltid

    #931713
    Jacksatan wrote:
    Ja jag kanske gör grymma generaliseringar men varför är man medlem på ett träningsforum om man inte är intresserad av att träna? Kanske för att hitta (1)snygga, (2)vältränade killar? Ingen av dessa icke träningsintresserade tjejer har dock hört av sig så antar att jag antingen inte har 1 eller 2.

    Ragga på gymet då. Trevliga tjejer med liknande intressen måste väl passa dig som handen i handsken.

    #931714

    Klipp dig och skaffa dig ett jobb, det är alltid en bra början… Nä men seriöst, varför ska man inleda ett förhållande när det precis har tagit slut med en annan tjej? Njut utav att vara singel, ingen att raportera för när man kommer hem kl. 05.00, man dukar av bordet när man själv vill och inte med detsamma som det brukar bli när man har tjej, kolla på vad du vill på TV utan dumma kommentarer som ”ska du verkligen slösa din tid på det där”… Jack my friend, lev livet för fan, låt kärleken komma när den kommer.

    #931715
    TheBigOne wrote:
    ingen att raportera för när man kommer hem kl. 05.00, man dukar av bordet när man själv vill och inte med detsamma som det brukar bli när man har tjej, kolla på vad du vill på TV utan dumma kommentarer som ”ska du verkligen slösa din tid på det där”…

    Du har träffat fel tjejer!!!

    #931716
    Jacksatan wrote:
    Ja jag kanske gör grymma generaliseringar men varför är man medlem på ett träningsforum om man inte är intresserad av att träna?

    Ja du det undrar jag med :| (det gäller även vissa killar!)

    #931717

    Jag säger fuck all. Bli ett freak. Bygg.

    #931718
    Ping wrote:
    Du har träffat fel tjejer!!!

    Ja, vem fasen har inte träffat fel tjejer? =)
    FÅr väl återigen förtydliga att tråden mer ska ses som en parodi/skämt på dagens hysteri att ragga.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 236 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.