Nytt kosttillskott för tävlande!

Home Forums Repan Nytt kosttillskott för tävlande!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #587537
    liddell wrote:
    tycker fan detta verkar skumt.vafan e det i dem? kan ju inte va bra.jag hade aldrig vågat prova det iallafall.

    Den 1:a maj så kommer dom med en ny formula, som har mindre biverkningar och tydligen ska lämna kvar upp till 90% av håret på huvudet.

    #587538
    Vandraren wrote:
    Den 1:a maj så kommer dom med en ny formula, som har mindre biverkningar och tydligen ska lämna kvar upp till 90% av håret på huvudet.

    :D

    #587539

    april april på dig med ;)

    #587540

    Men din stolpe! Tror du att du är ensam om att vara med på noterna? Behöver ju inte sabba för andra.

    #587541
    Gustav Henriksson wrote:
    Nehe din stolpe… Du behöver ju inte sabba för andra för det. Du är knappast ensam om att förstå grejen..

    +1

    Kommissarie Ekman har blivit ansluten i sin enmansstyrka utav Privatdetektiv Liddell och Sherlock Headhunter.

    #587542
    Marcus Syvertsen wrote:
    +1

    Kommissarie Ekman har blivit ansluten i sin enmansstyrka utav Privatdetektiv Liddell och Sherlock Headhunter.

    Hhhehehehehe

    Fint skämt detta duuu :)

    #587543
    Gustav Henriksson wrote:
    Men din stolpe! Tror du att du är ensam om att vara med på noterna? Behöver ju inte sabba för andra.

    haha softa mannen, läs din kalle o dra något gammalt över dig

    #587544

    om ni inte fattat att detta är ett aprilskämt….hehehe

    #587545

    Åååå FATTTAR ni?!?!?! HAHAHAH det här e serkert en aprilskemt!!!!! Jag fattade derekt!!!

    #587546

    lol jag gick på den haha :D

    #587547
    liddell wrote:
    tycker fan detta verkar skumt.vafan e det i dem? kan ju inte va bra.jag hade aldrig vågat prova det iallafall.

    Haha! :D

    #587548

    aha, första april… never mind :)

    #587549

    haha jag gick på den :D

    #587550
    Oggelit0 wrote:
    haha jag gick på den :D

    jodu de gjorde jag med tänkte fan inte på att det va 1 april.

    #587551

    Bäst att skriva April, April… nu så att ingen fortfarande tror att ovanstående var sant.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.