- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Har letat igenom hela PF-sidan men kan inte hitta denna längre. Någon som vet om t-shirtarna ev. finns att köpa i någon av PF:s fysiska butiker, om det nu inte är så pass turligt att de fortfarande finns kvar i webshoppen? Verkligen älskade passformen, och utseendet, på de tröjorna så om någon vet vart (eller snarare om) man kan få tag på dem så skulle jag verkligen bli överlycklig.
Har inget att tillföra vad gäller frågan, men jag har dussinet jämt av dessa. Alldeles utmärkta t-shirtar, precis som du säger.
Har faktiskt också en sådan och kan bara hålla med – toppklass på både kvalitet och passform.
Finns på den norska sidan. Om det är denna du menar så klart.
[http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Treningsutstyr/Hansker/Reimer/St%C3%B8tte/Hansker/Treningshanske-PF/Maximum-Performance-T-Shirt-R%C3%B8d-XL-Proteinfabrikken-15216.aspx]
Ah, helt underbart=) Tack så jättemycket Ghettobird, här ska shoppas träningskläder=P
Tänkte slänga in en liten diskret bump på den här tråden. Tog kontakt med svenska PF och frågade angående tröjorna. I och med att de slutat sälja dem på webshoppen (den svenska) skulle de kolla om de fanns i butiken istället. Några dagar senare damp två nya tröjor ner i brevlådan. Otroligt bra service, och i mitt tycke något som de förtjänar en eloge för=)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY