Remdrift & Enarmssving på cykel!

Home Forums Repan Remdrift & Enarmssving på cykel!

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #101328
    #1075051

    Det här är taget ur Svenska Bicycling, vilket är en mycket bra cykeltidning, hoppas de ursäktar att jag visar bilden här.

    [img=http://www.nyttgrepp.se/ensvingscykel.jpg]

    #1075052

    cykelns hemsida:

    #1079402

    Lär bli vingligt om cyklisten lär vara lite tyngre….. Det där kan inte vara annat än en show off.
    Låter som ett skämt mer än något seriöst, jag ser ett visst släktskap med en ökänd svensk plastcykel som kostade skattebetalare några miljoner….. (läs: Itera)

    #1079406
    Terrängråttan wrote:
    Lär bli vingligt om cyklisten lär vara lite tyngre….. Det där kan inte vara annat än en show off.
    Låter som ett skämt mer än något seriöst, jag ser ett visst släktskap med en ökänd svensk plastcykel som kostade skattebetalare några miljoner….. (läs: Itera)

    ”Last year, Jason at Fairwheel bikes in Tucson approached me about building a frame for a customer who wanted a singlespeed road bike to have custom paint by artist Geoff McFetridge. Seemed simple enough. But then Jason had an idea about doing a single-sided frame…. Generally always being up for a design challenge, I said sure, and set about figuring out how I would do it.”

    Läs mer på cykelns hemsida:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.