Sätt ihop en familj av Bodymedlemmar!

Home Forums Repan Sätt ihop en familj av Bodymedlemmar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • #465836

    Hade lite tråkigt här på jobbet, så jag tänkte jag kunde starta en tråd.
    Håll allt på en bra nivå nu bara, så kan det nog bli rätt skoj.

    Ni ska alltså sätta ihop en familj av medlemmarna här på Body. Eftersom jag är trådskapare så börjar jag.

    Pappa: TobbeK – Då vet jag att jag alltid har bra och god mat på bordet.
    Mamma: Här var det svårt.. Om TobbeK går med på det så skulle jag välja JP eller Jörgen här. Typ att de säger till en att städa sitt rum eller att man har fel kallingar på sig.
    Bror: Fever, så att jag alltid kan känna att jag har en bit kvar.
    Livakt: Eddie the mönster

    Välj fritt vilka personer ni vill ha med i familjen. Ingen pajkastning bara.

    #66014
    #465837

    Morsa…ja, varför inte. Mamma är alltid mamma och vet alltid bäst och så där…

    Mitt bidrag:

    Lillbattingen: Andreaz, alltid full av bus.
    Storasyster: Anne. Har total koll på lillbattingens skolschema och curlar honom friskt när han busat till det.
    Storebror: Jonas Lundberg. Glider omkring i en upphottad Volvo och drar hem brudar i parti och minut till lillbattingens oförställda glädje och beundran.
    Pappa: Jon Larsson. En god manlig förebild med lagom dos disciplin och fri uppfostran.
    Mamma: Det får bli Guiance. En mor värd namnet måste kunna utbrista i högljudda kaskader av glädje eller ilska – helst på ett latinskt språk. Mödrar borde alltid ha sitt ursprung vid Medelhavet.
    Morbror: Marcus Syvertsen. Den coole killen som inleder alla barnen i allsköns gränsöverskridande aktiviteter och för långa filosofiska resonemang med dom. Speciellt när ma och pa varit stränga.
    Onkel: Där kan jag hoppa in och sitta i ett hörn och dricka rödvin och sprida visdomar vare sig omgivningen vill lyssna på dem eller inte.

    #465838

    Pappa: EddieVedder: Så man blir rätt uppfostrad med mat och träning från början och inte får för sig massa dumma saker.
    Mamma: RasmusKjellberg – En gotlänning som städar ditt rum och tvättar dina kläder, kan det bli bättre?
    Bror: Johan Ederer – Perfekt brorsa att följa med till gymmet som peppar en och som själv har sjukt bra motivation!
    Livvakt: Insulinius: Har man vunnit ölorientering så kan man vara livvakt, så det så!

    #465839

    Ha! Vilken skön tråd! Bump – och fortsätt posta :D

    #465840

    Ååååh får jag vara livvakt. 😮

    Farsa : Jon Larsson – Hur skönt är det inte att kunna sitta och dricka konjak med farsan en lugn kväll (obs, han måste bjuda)

    Morsa : Lovelysmile – Snygg morsa ger goda chanser till snygga barn vilket innebär att jag som barn får mer brudar = ligga mer = gött! Skulle jag fortfarande bli ful är det troligtvis Jon Larssons fel och då kommer konjaken fram igen för att fixa det bekymret. :D

    Lillebror : Samir – Stark lillebror är perfekt att träna ihop med samtidigt som det betyder att jag bör ha bra gener att bygga muskler jag med

    Storebror : Fredrik Carlsson – Perfekt att ha en insatt i träningsvärlden vilket ger mig en gratis coach, gratis tips och bra gener här med

    Lillasyster : EddieVedder – Perfekt att ha någon att fråga (och skylla på) om deffen krånglar. Sen är han lite lätt irriterande ibland och då har jag all rätt i världen som storebror att dra han lite i håret.

    Vet inte om jag behöver en större familj, börjar bli dyrt med julklappar som det är faktiskt. Kanske en onkel och det får väl bli Andreas Guiance = vilket kanske ser till att mitt pigment är något bättre än medelsvenssons.

    Jo förresten, jag måste ju ha en snäll morfar som sitter i hörnet i en gungstol och ser allmänt förvirrad och givmild ut. Det får bli JP Sangborn, bra att ha om man ska tävla med. :D

    #465841

    Mamma: TeTe, ansvarstagande och moderlig men ändå lite rolig. Det är hon som ger barnen dispens när JP satt regler. Men hennes dispens är ofta ogenomtänkt så JP får sitta med barnen senare och ta över skeppet med en välbegrundad förklaring. Sen måste JP ha en het fru också, så TeTe blir bra.

    Pappa: Janpeter, av förklarliga skäl. Forumets största visdom, han t.om. klär sig som en typisk far. Har alltid vettiga argument till sina predikat, kommer ihåg hur det var förr och kan coacha barnen utan att hamna på kant med dem.

    Son: Jojje89, den förbannade pubertetsromantikern som snackar högt om sina ligg vid frukostbordet, benämner personer som aktiviteter med sexistisk ton. Retar gallfeber på sin storasyster som inte står ut med hans ungdomliga tuppskränande om hur många 14-åringar han satt på under årets alla högtider, mellan tuggorna när han ljudligt frossar i sig kalaspuffar.

    Dotter: Curly, det vackra av syskonen. Den spralliga, lyckliga unga kvinnan som svansar omkring med killarna på led efter sig, oroar stackars pappa JP som kliar huvudet kalt och får modetips av mamma TeTe som vill att hon ska ut och ha lite roligt eftersom att mamma själv var en riktig partypingla i yngre dagar.

    Barnvakt: Tveklöst Steppen1983, sprallig, ungdomlig och rätt speciell. Ungarna ser alltid fram emot att Cesar ska droppa in och sätta liv i luckan när föräldrarna är ute på galej och super sig fulla på Martini Rossa och paraplydrinkar. Ungarna är alltid lite gladare när Cesar har varit förbi, Jojje89 är taggad upp i dagen efter all social uppmuntran och Curly frågar ut honom om hans äldre killkompisar.

    Granne: Tobbe Borg, som för djävulsliv och har fester så att JP blir tokig. Han gör inte så mycket mer, egentligen. Tobbe finnes en gång i veckan utslagen på gräsmattan, Curly kilar förbi rosenröd om kinderna och fnittrar över hennes flickdröm och badboy. Janpeter går ut med krattan, väcker honom med ett avlägset petande och förklarar hur han har gjort fel. Tobbe är förstående, men börjar från början nästa onsdag.

    #465842

    Pappa:
    Sammy. Coolare farsa går inte att få tag i. Fräcka bilar och snygga gaddar. Dessutom lär man sig vikten av hårt arbete, sparsamhet och allmänt jävla anamma.

    Mor:
    Hmm. Svårt det här. Ähh, spelar ingen roll. Sammy får välja.

    Bror:
    Vill nog inte ha någon. Kanske Grandmaster. Slår vad om att han är lätt att reta skiten ur och ifall jag har förstått det rätt så är det just det man har bröder till. I fredstid så har man tillgång till alla träning och diet-tips man kan önska sig.

    Flickvän:
    Svårt det här. Kanske Vildkatta som någon slags on/off. Gaddad sexgalning med förkärlek för shots, det är fan inte så illa ändå.

    En till Bror:
    Boven. Verkar vara en rolig prick.

    Molgan:
    Lovelysmile

    Fan, det här var svårt.

    #465843

    Nina Lätt hade varit din mor min son…

    om du existerat ö.h.t då hennes ass är så tilltalande så att ”barnkanalen” kanske hade glömts bort…

    #465844
    Sammy wrote:
    Nina Lätt hade varit din mor min son…

    om du existerat ö.h.t då hennes ass är så tilltalande så att ”barnkanalen” kanske hade glömts bort

    :D:D:D

    #465845
    Janpeter Sangborn wrote:
    Storebror: Jonas Lundberg. Glider omkring i en upphottad Volvo och drar hem brudar i parti och minut till lillbattingens oförställda glädje och beundran.

    Förstår inte vilken bild du har av mig… :D
    …kan ju inte säga mer än så, men helt körd är man ju inte, trots ålder och annat…

    #465846
    JakobMinell wrote:
    Pappa: EddieVedder: Så man blir rätt uppfostrad med mat och träning från början och inte får för sig massa dumma saker.
    Mamma: RasmusKjellberg – En gotlänning som städar ditt rum och tvättar dina kläder, kan det bli bättre?
    Bror: Johan Ederer – Perfekt brorsa att följa med till gymmet som [/b]peppar en och som själv har sjukt bra motivation!

    Livvakt: Insulinius: Har man vunnit ölorientering så kan man vara livvakt, så det så!

    GRYMT BRORSAN – säg till så kör vi:up::up::up:

    #465847

    Jag kan vara dörrförsäljaren som hälsar på!!

    #465848
    Sammy wrote:
    Nina Lätt hade varit din mor min son…

    om du existerat ö.h.t då hennes ass är så tilltalande så att ”barnkanalen” kanske hade glömts bort…

    Bäst att be till Gud att man inte råkar skriva ”Kretik” på någon läxa då.. :yikes:

    #465849
    Sammy wrote:
    Nina Lätt hade varit din mor min son…

    Då hade jag velat vara brevbäraren…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.