Show your face!

Home Forums Repan Show your face!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 927 total)
  • Author
    Posts
  • #63464
    #424343

    Som rubriken antyder, Visa ditt ansikte! :p Man tittar ofta runt i tråden och ser bilder på allas kroppar osv, men inte ofta man ser hur personen ser ut i ansiktet. Man bildar lätt en egen uppfattning (iaf jag) av hur någon ser ut när man läst en himla massa inlägg och kommentarer. Men de lär ju inte stämma överens med verkligeheten precis. Så skulle va kul o se hur ni här på forumet ser ut :)

    Kom på nu när jag sitter och skriver att de som inte visar ansiktet vill nog inte heller :p men va fan, finns så mycket onödiga trådar så jag drar upp en till :) de som vill kan ju slänga upp en bild.

    #424344

    Borde inte trådskaparen börja? ^^

    #424345
    gogeto wrote:
    Borde inte trådskaparen börja? ^^

    +1

    #424346
    gogeto wrote:
    Borde inte trådskaparen börja? ^^

    så sant så :p

    här är jag, lite småsur ! haha :)

    #424347

    Suddig men en bild i alla fall.

    #424348

    Har inte så många bilder på mitt ansikte… Denna dock, som är lite mer naturlig också och inte någon ”Japp, nu står jag här och ser fånig ut framför kameran”-pose. Mästerfotografen Deseré är aldrig sen att ta en bild i rätt tillfälle.

    :happy:

    Edit; Hittade en till, lite mindre naturlig haha. Men never the less på plytet mitt!

    #424349
    Fritiof Gure wrote:
    Mvh

    den bilden är klockren :D

    #424350
    Marcus Syvertsen wrote:
    Har inte så många bilder på mitt ansikte… Denna dock, som är lite mer naturlig också och inte någon Japp, nu står jag här och ser fånig ut framför kameran”-pose. Mästerfotografen Deseré är aldrig sen att ta en bild i rätt tillfälle.

    :happy:

    haha, fan nu kände jag mig träffad här! :p

    #424351
    Fritiof Gure wrote:
    Mvh

    sexig som få.

    Maci, vad är det för könshår i ansiktet?

    #424352

    [img=http://img230.imageshack.us/img230/2872/dscn0321vx7.jpg]jag till höger. lite extra snygg för tillfället (så snygg som man är efter 5 öl alltså)

    #424353

    Here i am

    #424354
    Fritiof Gure wrote:
    Mvh

    HAHA NICE

    #424355

    I’m bringing sexy back :up:

    #424356

    Bra tråd, Kul å se lite vanliga pics på forumdemonerna:)

    [img=http://i21.photobucket.com/albums/b254/andrasidan/DSC00548.jpg]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 927 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.