Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

Home Forums Repan Skryt – Passa-på-att-skryta-lite-om-dig-sjäv tråden!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 782 total)
  • Author
    Posts
  • #70255
    #519829

    Jag kommer med största sannolikhet få en tatuering av Hanna ifrån LA ink någon gång i augusti. Fast det kanske inte räknas än?

    #519831

    Jag är en jävel på enhjuling.

    #519833

    Sex, utseende, pengar – Det som styr världen…
    Använder inte jagform, men har man lyckats här, så ligger man bra till! :D

    Träning och en snygg eller en muskulös kropp är ju viktigt för ganska många av oss här, ligger ju under utseende, men ändå värt att poängtera.

    Välmående är ju ändå viktigast, men man behöver inte må bra inombords, när man ändå verkar ha allt; Snygg, sexig, rik… ;)

    PS. Struntar i att nämna makt, för makthavarna är svaga för Sexapeal and Money!

    Om jag skröt eller inte….. :D

    Gillar en snygg yta…men älskar en underbar personlighet! ;)

    #519835

    Ja, jag fick ju mvg i i träslöjd i 9an efter att ha varit på två lektioner och på en av dessa två försökte jag spika i en skruv i en påbörjad pall :P fattar fortfarande inte varför de inte gick men jag borde ju ha en jävla charm eftersom de bara va jag som fick mvg av klassens dåvarande killar!!!

    Inte så mycket skryt kanske, men jag är jävligt nöjd ;)

    #519837
    Vandraren wrote:
    Jag kommer med största sannolikhet få en tatuering av Hanna ifrån LA ink någon gång i augusti. Fast det kanske inte räknas än?

    Nähä! Fy vad orättvist! :(

    #519840

    de är ju faktiskt sant, men de va inte lik kul att skryta om de nu som på skolavslutningen då ;)

    Robert Svensson wrote:
    Det är ju det som är meningen med skryt, att man själv är djävligt nöjd över något som man själv har åstakommit. :D Och att man skyltar ganska starkt med det inför andra.

    :happy:

    #519842

    Att min pappa var 3dje målvakt i Iran’s Fotboll’s Landslag år -78 haha :)

    #519844
    Robert Svensson wrote:
    Roger Svensson på Gymgrossisten är min kusin(min pappa och Rogers pappa är bröder). Det tycker jag iaf är värt lite skryt.

    Typ han som fick in mig i denna värld. :)

    Waaaaw :emo-thumb Får jag röra vid dig?

    #519846

    snart ska årets match Liverpool-Chelsea avnjutas tillsammans med en balja popcorn, några pepparkaks sandwichglassar, en grillad kyckling och en pirog. Till det saft till popcornen och mjölk till resten. Bättre än Julafton när man varit på diet i typ ett halvår och rätt strikt senaste 30dagarna.

    Och ja, jag unvik att ens bli stoppad när jag körde förbi en stillastående polisbil med poliserna närvarande när jag körde strax över 60 på en 50väg, det är jag också rätt nöjd över. Hade dom tagit mig hade jag nog inte kunnat skriva det här och varit tvungen pantsatta datorn :D

    #519848
    Kebbie wrote:
    Att min pappa var 3dje målvakt i Iran’s Fotboll’s Landslag år -78 haha :)

    Najs!

    Jag är bäst i allt!

    #519850

    Jag är smart och en bra älskare.

    #519852

    Min pappa är starkare än din

    #519854
    Fritiof Gure wrote:
    Min mamma är starkare än dig.

    Antagligen :) E ju deffsäsong:P

    #519855

    Jag har ätit middag med Tommi Thorvildsen, Ernie Taylor, Kerry Keyes (Stavning?), Jostein Ödegården och.. DORIAN YATES!! :D

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.