Sprit?

Home Forums Repan Sprit?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • Author
    Posts
  • #896914

    Brukar ni dricka någon alkohol eller skippar ni det helt?? :)

    Ps. Fin drink jag gjorde igår va? :P
    [img=http://images.bilddagboken.se/10/_u1/_u9/_u2/_u2/_u8/u192288/22923_1176047923.jpg]

    #86049
    #896915

    Inte så ofta. Kanske 4 ggr om året eller något liknande. Tål inte skiten alls! Riktigt lättpåverkad, och blir alltid bakfull oavsett hur hårt det gick till kvällen innan.

    #896916

    jag har aldrig fattat varför människor dricker och super bort sina liv. Nykterist i 18 år btw! :)

    #896917

    har lagt av med det nästan helt.. finner inte längre något nöje i det tråkiga gift.. var roligt när man var ung å dum.. men man tröttnar i längden..

    #896918

    Tar nån öl ibland. Det mesta jag nånsin druckit är 3 småöl. Har aldrig vart full.

    #896919

    Drack 7st 50cl starköl iförrgår, fan va skit jag mådde igår men jag pumpade på bra idag ändå :) men det är fan ett gift som sagt

    #896920

    Drinken har försvunnit :O

    #896921

    Tar någon öl ibland, mer blir det sällan. Tycker det är så trist med bakisdagar utan träning :O

    #896922

    Blir definitivt att ta en bira då o då i sommar nu när man officiellt får det! Ett tips till andra glutenintoleranta som ”fuskat” med öl tidigare. Lär finnas på systemet, dock har jag inte kollat själv ännu… ;P

    [http://www.saxonbeer.com http://www.saxonbeer.com]

    #896923

    Har blivit en hel del festande nu på senare tid, ska dock försöka hålla mig tills skolavslutningen i sommar, då jävlar.

    #896924
    sebbeboy wrote:
    har lagt av med det nästan helt.. finner inte längre något nöje i det tråkiga gift.. var roligt när man var ung å dum.. men man tröttnar i längden..

    Du är fortfarande ung, om du är dum låter jag vara osagt. Blir bara matt på det uttrycket sagt av personer som inte är äldre än mig.

    #896925
    Mantus wrote:
    Du är fortfarande ung, om du är dum låter jag vara osagt. Blir bara matt på det uttrycket sagt av personer som inte är äldre än mig.

    När det kommer till inställning så sitter ålder i skallen. Däremot, om det är moget att hoppa över alkohol, det låter jag vara osagt.

    Jag är 17 bast, dricker inte, har aldrig gjort. Tycker att det är ynkligt på det sättet det missbrukas, och jag skäms över de i min omgivning som fortfarande inte vet vart deras gränser går.

    Jag respekterar folk som dricker tre fyra öl för att bli extra glada vid vissa tillfällen, men jag tycker synd om dem som dricker för att våga/kunna ha kul.

    #896926
    Marcus Syvertsen wrote:
    När det kommer till inställning så sitter ålder i skallen. Däremot, om det är moget att hoppa över alkohol, det låter jag vara osagt.

    Jag är 17 bast, dricker inte, har aldrig gjort. Tycker att det är ynkligt på det sättet det missbrukas, och jag skäms över de i min omgivning som fortfarande inte vet vart deras gränser går.

    Jag respekterar folk som dricker tre fyra öl för att bli extra glada vid vissa tillfällen, men jag tycker synd om dem som dricker för att våga/kunna ha kul.

    Jag vände mig inte emot inställningen i frågan utan det uppenbara missbruket av ett uttryck som inte borde användas av någon som inte ens är torr bakom öronen. Han är i min ålder och har inte ens börjat skrapa på ytan på livet än. Ett uttryck som det han klämde ur sig gör sig bäst på luttrade sextio-sjuttioåringar som sett det mesta och ter sig bara löjeväckande på ungdomar som enbart snackar om ett par år i tidsspann mellan den tiden då ”han var ung och dum” i motsats till nutiden då han alltså påstår sig vara mogen och vis med stor ackumulerad livserfarenhet.

    Bahh, vad jag stör mig på uttryck såhär på nätterna.

    #896927

    Det är ett gott ”gift”. :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.