Svensexa (tips efterlyses)

Home Forums Repan Svensexa (tips efterlyses)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #981217

    Är ”medarrangör” på en svensexa i helgen och behöver tips på små uppdrag som brudgummen skall utföra på ett köpcentra.

    Hjälp mig !

    #90938
    #981218

    Jag tror Sven Nylander och Patrik Sjöberg har en hel del bra idéer!

    mvh Boven

    #981219
    Boven wrote:
    Jag tror Sven Nylander och Patrik Sjöberg har en hel del bra idéer!

    mvh Boven

    Tror jag avstår att fråga dem…;)

    #981220

    det e inte på svennsexan men jag hörde om ett gäng som tillsammans la 1000:- för varje sekund brudgummen väntade innan han svarade ”JA” efter frågan… deras rekord va tydligen 17 sekunder….:emo-thumb

    (sen kanske inte äktenskapet varade så mycket längre heller men men!:p )

    #981221
    William Dester wrote:
    det e inte på svennsexan men jag hörde om ett gäng som tillsammans la 1000:- för varje sekund brudgummen väntade innan han svarade ”JA” efter frågan… deras rekord va tydligen 17 sekunder….:emo-thumb

    (sen kanske inte äktenskapet varade så mycket längre heller men men!:p )

    Haha stenskönt:D

    #981222

    Ha några roliga tips som jag tycker är skoj är definetivt Paintball och Brudgummen får den stora äran att vara kaninen:D

    Fallskärmhoppsning det kostar dock 1600 kr och 700 om man vill ha allt filmat och då skahan självklart hoppa med rolia kläder på. Memory 4 life lovar !!!

    vill ni ha riktig kul så kostar det dock men 5 famt med 4 hjulning , bilar som kör åt fel håll, paint mm man kan välja..

    Bowla, ute o festa det finns massor man kan hitta på. Det värsta jag sett var i danmark killen fick gå på gå gatan i string ocbh benvärme och högklackat rosa pumps;) han hade en skylt där han erbjöd tjejerna en kyss mot 20 kr :nono: poor man

    #981223
    Vanessa Frykman wrote:
    Ha några roliga tips som jag tycker är skoj är definetivt Paintball och Brudgummen får den stora äran att vara kaninen:D

    Fallskärmhoppsning det kostar dock 1600 kr och 700 om man vill ha allt filmat och då skahan självklart hoppa med rolia kläder på. Memory 4 life lovar !!!

    vill ni ha riktig kul så kostar det dock men 5 famt med 4 hjulning , bilar som kör åt fel håll, paint mm man kan välja..

    Bowla, ute o festa det finns massor man kan hitta på. Det värsta jag sett var i danmark killen fick gå på gå gatan i string ocbh benvärme och högklackat rosa pumps;) han hade en skylt där han erbjöd tjejerna en kyss mot 20 kr :nono: poor man

    Tack för förslag..
    Höghöjdsbana och 4-hjulingsrace är dock inbokat, men tiden emellan dessa hade vi tänkt fylla med diverse små uppdrag.
    Ni boendes i Sthlm får hålla uppsikt, ser ni nån i kycklingdräkt så är det vi ;)

    #981224
    Jeppe wrote:
    Är ”medarrangör” på en svensexa i helgen och behöver tips på små uppdrag som brudgummen skall utföra på ett köpcentra.

    Hjälp mig !

    kolla om denna sidan kan va nått att få tips ifrån. Finns också ett forum för alla som ska dra igång en cool svensexa

    [http://www.svensexa-guiden.se]

    #981225

    kycklingdräckt :P lägg ut bilder sen :D

    #981226

    En rolig grejj ni kan göra är det min farbror råkade ut för under sin svensexa;

    Han hämtades och skjussades iväg i tron om att han skulle hoppa bungyjump, väl framme på platsen fäste dom ett rep runt hans ben (han hade ögonbindel för ögonen under hela ”hoppet”), sen sa dom att allt var grönt och att det bara var att hoppa.

    Efter att ha velat fram och tillbaka i 45 minuter så tar han en sista suck och slänger sig rätt ut..

    1 sekund senare säger det plask och han får magplask i vattnet. Han hade precis hoppat ifrån en bro, och 1 meter under bron gick en liten å..

    Gissa om han vart skrajj när han kände vattnet mot kroppen bara 1 sekund efter hoppet :D

    #981227
    Jeppe wrote:
    Är ”medarrangör” på en svensexa i helgen och behöver tips på små uppdrag som brudgummen skall utföra på ett köpcentra.

    Hjälp mig !

    Hur filmen ”Vegas Baby” Gillar doms 10 bud ord :P får ni lite tips :P

    #981228

    Hyr in en vedeldad badtunna. Kläm på honom ett par rosa string, givetvis ska alla hans ex bada med honom.

    #981229

    Det finns en flytande bastu att hyra som är skit majsig.Börja där sen beger ni Er till en studio där man kan sjunga in en egen låt på CD, skriv texten själva , något om Honom då såklart, ganska kul:D (kostnad ca 600) :drunk: :kicking:

    #981230

    Helgen blev lyckad….
    Kycklingdräkten var kanon, tex fick offret ”uppdraget” att ta rygg på Vanna Rosenberg på hennes morgonjogg..
    För er som har sett Percy tårar så var det extra kul, där blir hon ”tagen” av Robert Gustavsson utklädd till tupp.
    Hon tyckte inte alls om skämtet….

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.