The Making Of A Zone Capone Dvd Is On!

Home Forums Repan The Making Of A Zone Capone Dvd Is On!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 279 total)
  • Author
    Posts
  • #732256

    Vill tacka för de telefon samtal samt mails jag redan fått som respons på filmen!!

    Love you guys!
    THANX!

    ZONE

    #732257

    Fick sån jäkla inspiration av filmen så idag blev det bästa benpasset någonsin. Hoppas på en fet uppföljare:D

    #732258
    Andrzon wrote:
    Fick sån jäkla inspiration av filmen så idag blev det bästa benpasset någonsin. Hoppas på en fet uppföljare:D

    Säljer vi bra av filmen så planeras en uppföljare! Eventuellt en ”ROAD MOVIE” där jag & my crew åker genom landet från norr till söder & möter diverse profiler! Har en hel del idèer! :)

    Peace!
    ZONE

    #732259
    zonecapone wrote:
    Säljer vi bra av filmen så planeras en uppföljare! Eventuellt en ”ROAD MOVIE” där jag & my crew åker genom landet från norr till söder & möter diverse profiler! Har en hel del idèer! :)

    Peace!
    ZONE

    I can´t believe I´m saying this: but that´s not a bad idea. Tror faktiskt det skulle kunna bli riktigt intressant.

    #732260

    ja. mer ”extrameterial” och mindre gympass hade varit roligare tv. eller gärna mycket gympass men mer flex och kortare scener. detta är ju en sån typ och produktion där det hade passat tycker jag iaf. därför coleman´s filmer är så bra, för att man får se när han e hos morsan, käkar, kör bil osv osv. och inte bara passen.

    #732261

    Jag gillade verkligen filmen. Fem :up: av fem möjliga.

    #732262
    zonecapone wrote:
    Säljer vi bra av filmen så planeras en uppföljare! Eventuellt en ”ROAD MOVIE” där jag & my crew åker genom landet från norr till söder & möter diverse profiler! Har en hel del idèer! :)

    Peace!
    ZONE

    Fan det hade vart grymt :up:

    #732263
    zonecapone wrote:
    Säljer vi bra av filmen så planeras en uppföljare! Eventuellt en ”ROAD MOVIE” där jag & my crew åker genom landet från norr till söder & möter diverse profiler! Har en hel del idèer! :)

    Peace!
    ZONE

    Det hade varit kul att se. :pop:

    #732264
    Jorgen wrote:
    Jag gillade verkligen filmen. Fem :up: av fem möjliga.

    Jag är inne på Jörgen linje – filmen är skitkul:emo-thumb

    #732265
    zonecapone wrote:
    Säljer vi bra av filmen så planeras en uppföljare! Eventuellt en ”ROAD MOVIE” där jag & my crew åker genom landet från norr till söder & möter diverse profiler! Har en hel del idèer! :)

    Peace!
    ZONE

    Låter som de kan bli kul:)

    #732266

    Love you guys!

    Film kan bli min nästa grej! Har ett fett projekt på G om planerna håller!

    ZONE

    #732267
    zonecapone wrote:
    Love you guys!

    Film kan bli min nästa grej! Har ett fett projekt på G om planerna håller!

    ZONE

    Många järn i elden, love it bro, fan ska bli grymt att få tag på ett ex av filmen sedan och njuta en helg i soffan om några veckor. Trevlig helg.

    PEACE

    #732268
    Steppen1983 wrote:
    Många järn i elden, love it bro, fan ska bli grymt att få tag på ett ex av filmen sedan och njuta en helg i soffan om några veckor. Trevlig helg.

    PEACE

    Thanx bro!
    DU SNEAKAR OMKRING EN HEL DEL I BAKRUNDEN AV MITT & MIGHTYS PASS PÅ WORKOUT! See ya soon!

    ZONE

    #732269

    Yo yo Zone!

    Så hur känns det att vara en filmstjärna nu?

    Skall nog beställa filmen och kolla lite, men hur var det med signeringen då?

    mvh

    #732270
    goldeneagle wrote:
    Yo yo Zone!

    Så hur känns det att vara en filmstjärna nu?

    Skall nog beställa filmen och kolla lite, men hur var det med signeringen då?

    mvh

    Oooh Ive always been a movie stahhh! Atleast inside my own mind…

    [img=http://zonecapone.com/bilder/reallife/Zone_may08.jpg]-I live alot inside my head…..I like it in there….I live my life inside my own little world…
    The ”real” out side world can sometimes be cruel…But realy what can we do but to go with the flow?

    The motto in my life is to live here & now….Not tomorrow in your planned future that may never be…
    …Well ofcourse ya gotta plan a little…but dont get stuck in it…
    Its right now that is the most important time! Remember to never take anything for granted…
    Life is only temporary…Were all just passing thru…Money & shit aint that important…
    Appreciate the love, support and friendships you have……because in the end, that is all that matters.

    I built my life around my lifestyle…I sell supplements in my own shop..I have no boss.
    My big passion is to train & to compete every once in awhile…
    I do what ever I want…No matter what other people think!
    I am my own boss in my own world!
    To me life is like a movie… There are alot of ”sideshows” walking around that forgot
    that they have the leading role in their own movie…
    Dont be one of them…do like me..be a MOVIE STAHHH!!
    SO TAKE CHARGE OF YOUR LIFE!!
    If I can do it so can you!!

    ZONE[/b]

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 279 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.