Tinder? :)

Home Forums Repan Tinder? :)

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #107367
    #1083524

    Någon mer här som använder Tinder ? Vad tycker ni om den appen? Har ni träffat någon seriös därifrån? :)

    Hörde en låt där en sjöng om Tinder som var lite rolig :D [https://open.spotify.com/track/7CWF2kMokmWxCLeogZZShp]

    #1083530

    Tinder är grymt bra tycker jag, finns många trevliga att prata med. Men det beror nog lite på var man bor eller är. I Stockholm så använder ju nästan alla singlar Tinder.

    #1083553
    Jensas wrote:
    Tinder är grymt bra tycker jag, finns många trevliga att prata med. Men det beror nog lite på var man bor eller är. I Stockholm så använder ju nästan alla singlar Tinder.

    Ja det är ju sant, det är väl lite olika om man är tjej eller kille dock. :P

    #1083562
    JohannaE wrote:
    Jensas wrote:
    Tinder är grymt bra tycker jag, finns många trevliga att prata med. Men det beror nog lite på var man bor eller är. I Stockholm så använder ju nästan alla singlar Tinder.

    Ja det är ju sant, det är väl lite olika om man är tjej eller kille dock. :P

    Ja det är nog helt klart, finns många fejkkonton när man är kille som dyker upp tyvärr. Men jag tycker att de flesta är trevliga personer =)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.