Tips på träningsresor?

Home Forums Repan Tips på träningsresor?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #50780
    #121709

    Hej

    Jag skulle vilja ha lite tips på träningsresor, gärna 1 vecka i så bra klimat som möjligt och lite nytänkande vad gäller gruppträningsaktiviteter samt välutrustat gym.

    Förslag?

    #121710

    Jag skulle tro att alla huvudstäder har superba alternativ, prata gärna med någon som har bott/bor utomlands. Jag vet att min polare som bodde i Madrid i 4 månader t.ex. tränade på Spaniens största gym osv. Annars om du gillar att åka skidor så är det ju inte helt fel att kombinera det med träning. Var iväg i Åre nyligen och bodde på Copperhill som inte har världens största gym precis men det dög för mig en vecka och skidåkningen förbrände jag så jädrans mycket på att jag kunde käka 4-5 gånger på restaurang utan att lägga på mig ett gram fett.

    4-5 gånger om dagen i en vecka vill säga.

    #121711
    kristus wrote:
    Hej

    Jag skulle vilja ha lite tips på träningsresor, gärna 1 vecka i så bra klimat som möjligt och lite nytänkande vad gäller gruppträningsaktiviteter samt välutrustat gym.

    Förslag?

    bra tänk!!…blir nog den stora grejen snart,träningsresor!!
    gillar själv att göra saker,dvs,aktiv semester!! inte vila fysiskt då,bara psykiskt! ladda batterierna i hjärnbanken!
    Spanien eller kanaríe öarna har ett bra klimat nu,å bra träningsmöjligheter också!!
    även då thailand,men där är klimatet än annan faktor att räkna med.antingen är det hett,eller så regnar det.men annars så finns det bra gym samt en uppsjö av aktiviteter att göra.till billig penning,skulle bara fattas annat,när det är så lång resväg!!
    :up:

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.